بازگشت به صفحه کامل
فرمانده بسیج سپاه ناحیه میبد عنوان کرد

بازسازی شش باب منزل مسکونی در مناطق سیل زده توسط بسیجیان میبد/ ورود سپاه به حوزه آسیب‌های اجتماعی


فرمانده بسیج سپاه ناحیه میبد گفت: تعداد شش باب منزل مسکونی ظرف مدت ده روز در مناطق سیل‌زده تعمیر و بازسازی شده است و هفته آینده نیز مقدار شش‌هزار مترمربع کاشی به این مناطق ارسال می‌شود.

به گزارش میبد خبر، سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی‌فیروزآبادی با بیان اینکه حدود یک میلیارد ریال کمک نقدی با کمک خیرین شهرستان جهت کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: کمک‌رسانی‌ها به مردم این مناطق همچنان ادامه دارد و با همکاری مسوولان شهرستان طی روزهای اخیر مقدار ۷۵۰۰ مترمربع کاشی جهت بازسازی منازل و اماکن منطقه ارسال شده است.

وی افزود: در منطقه پل دختر تعداد ۴ موکب از نیروهای جهادی از استان یزد مستقر بوده‌اند که سه موکب متعلق به شهرستان میبد بوده است.

بهشتی ادامه داد: سه گروه جهادی نیز متشکل از ۵۰ نفر به شهرستان پل‌دختر اعزام شده‌اند که به کمک رسانی مشغول هستند.

فرمانده سپاه میبد بیان داشت: در این مدت تعداد شش باب منزل مسکونی ظرف مدت ده روز در مناطق سیل‌زده تعمیر و بازسازی شده است و هفته آینده نیز مقدار شش‌هزار مترمربع کاشی به این مناطق ارسال می‌شود.

بهشتی، گروه‌های جهادی را ظرفیت بسیار خوبی عنوان کرد و بیان داشت: سپاه علاوه بر این مأموریت‌ها، در راستای کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز بصورت تخصصی ورود کرده و جلسات مختلفی در این راستا در سطح شهرستان میبد برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به این اجماع رسیده‌ایم که مشاور مذهبی و تخصصی در کنار هم می‌توانند به نتیجه بهتری برسند و این اتفاق افتاده است.

بهشتی اظهار داشت: در کارگروه‌های مربوطه مشاوران دینی و تخصصی در یک میز بحث می‌کنند و امیدواریم با کمک آموزش‌وپرورش شهرستان در بخش دانش‌آموزی نیز موفق باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که حدود ۷۰هزار نفر از شهروندان جامعه کارگری هستند، گفت:  با توجه به سیل مهاجرین به شهرستان باید تدابیری در این زمینه داشته باشیم.

فرمانده سپاه میبد در پایان اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی هفته دفاع مقدس که با مقارن شدن هفته پایانی شهریور، محرم و میزبانی از همایش پیرغلامان شاهد برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نارین خبر




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.