بازگشت به صفحه کامل
ربیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری شهرستان میبد عنوان کرد؛

بازاریابی، مشکل عمده هنرمندان صنایع‌دستی میبد


ربیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری شهرستان میبد بازاریابی از جمله مشکلات مهم تولید‌کنندگان در بخش صنایع دستی میبد است.

به گزارش میبد خبر به نقل از ایسنا، «رسول مشتاقیان» با بيان اين كه شهرستان میبد یکی از کانون‌هاي مهم تولید صنايع دستي كشور است، اظهار كرد: در حال حاضر بالغ بر 70 کارگاه تولید صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند .

وي عمده صنایع‌دستی این شهرستان را سفال و سرامیک، زیلوبافی، چلنگری و کاربافی ذكر كرد و گفت: میبد دارای پتانسیل‌های بالایی در زمینه تولید صنایع دستی است و از دیرباز هنر مردمان سخت‌کوش اين ديار زبانزد بوده است.

ريیس میراث فرهنگی میبد با بيان اين كه در حال حاضر بالغ بر 150 هنرمند در حوزه صنايع دستي ميبد مشغول به فعالیت هستند، موضوع بازاریابی را یکی از مهم‌ترین مشکلات تولید‌کنندگان صنایع‌دستی شهرستان ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: البته در همين رابطه سعي شده تا کارگاه‌های صنایع دستی شهرستان در فضای مجازی معرفی ‌شوند تا از اين طريق ارتباط مستقیمي بين علاقمندان و تولید‌کنندگان برقرار شود.

به گفته مشتاقيان، در همين راستا نيز تاکنون بیش از هفت مورد از این کارگاه‌ها كه شامل موضوعاتي مانند سفال، زيلو و ترمه هستند، در شبكه‌هاي اجتماعي و مجازي به علاقمندان معرفي شده‌‌اند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.