بازگشت به صفحه کامل
بازخوانی پیش بینی رهبر انقلاب از وقوع حادثه پاریس در دیدار با امیر کویت؛

این کشورها در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین/تروریست ها بلای جان کشورهای حامی خواهند شد


به نظر می رسد علاوه بر اینکه حملات شب گذشته تروریست های داعشی به پایتخت فرانسه مصداق بارزی از آیه "و مکرو و مکرا... و ا... خیر الماکرین" است، گواهی نیز بر راستی و صحت تحلیل های جمهوری اسلامی ایران و در راس آن رهبر معظم انقلاب در تحولات داخلی و خارجی است. تحلیل هایی که اگر در داخل و خارج از کشور به آنها توجه ویژ ه شود، مردم ایران و کشورهای منطقه از گزند حوادث تروریستی و فریب دشمنان در امان خواهند بود.

به گزارش میبد خبر ؛ خرداد ماه سال جاری و در جریان دیدار با امیر کویت بود که رهبر معظم انقلاب از حال و احوال این روزهای کشورهایی نظیر فرانسه که همواره بر کوس حمایت از تروریست ها در سوریه و عراق می کوبند، خبر داده و به آنها این هشدار را دادند که تروریست ها بلای جان کشورهای حامی خواهند شد.

ایشان در این دیدار گسترش روابط کویت و عراق را به نفع منطقه ارزیابی کردند و گفتند: در خصوص تحولات سوریه نیز جمهوری اسلامی ایران، هر آنچه را که مردم سوریه تصمیم بگیرند، تأیید خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: برخی کشورهای منطقه اکنون با  کمک به گروههای تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.

در پایان به نظر می رسد علاوه بر اینکه حملات شب گذشته تروریست های داعشی به پایتخت فرانسه مصداق بارزی از آیه "و مکرو و مکرا... و ا... خیر الماکرین" است، گواهی نیز بر راستی و صحت تحلیل های جمهوری اسلامی ایران و در راس آن رهبر معظم انقلاب در تحولات داخلی و خارجی است. تحلیل هایی که اگر در داخل و خارج از کشور به آنها توجه ویژ ه شود، مردم ایران و کشورهای منطقه از گزند حوادث تروریستی و فریب دشمنان در امان خواهند بود.

منبع:دانا

انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.