بازگشت به صفحه کامل

ایران رایانه شخصی ده‌ها مقام نظامی اسرائیل را هک کرد


منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ایران ده‌ها رایانه وزارت جنگ و ارتش اسرائیل را هک کرده است. به گزارش "میبدخبر"، کانال 10 تلویزیون اسرائیل، روز سه‌شنبه مدعی شد که ایران ده‌ها رایانه وزارت جنگ و ارتش رژیم‌صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعات آن‌ها دست یافته‌اند. «آلون بن داوید» خبرنگار این شبکه نوشته است که این حمله سال گذشته میلادی رخ داده و در جریان آن رایانه‌های مقامات وزارت جنگ اسرائیل، که اغلب آن‌ها مقامات ارشد امنیتی بوده‌اند، هدف قرار گرفته است. این شبکه ادعا کرده است که هویت هکر اصلی پشت این حمله شناسایی شده است. به ادعای این شبکه، هکرها به سپاه پاسداران ایران وابسته بوده‌اند. یکی از افرادی که رایانه وی هدف حمله قرار گرفته و اطلاعاتش از دست رفته، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اسرائیل است. هویت این فرد مشخص نشده، اما گفته می‌شود که این رئیس پیشین، «بنی گانتز» است که سال گذشته جای خود را به «گادی ایزنکوت» داد. به نوشته سایت کانال 10 تلویزیون اسرائیل، هنوز حجم دقیق خسارت وارد شده، مشخص نیست. این شبکه ادعا کرده است که ایران در سال گذشته 1800 نفر را مورد حمله سایبری قرار داده که صدها نفر از آن‌ها اسرائیلی و اغلب این اسرائیلی‌ها هم افسران ارشد کنونی و سابق ارتش بوده‌اند. منبع: فارس

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ایران ده‌ها رایانه وزارت جنگ و ارتش اسرائیل را هک کرده است.

به گزارش "میبدخبر"، کانال 10 تلویزیون اسرائیل، روز سه‌شنبه مدعی شد که ایران ده‌ها رایانه وزارت جنگ و ارتش رژیم‌صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعات آن‌ها دست یافته‌اند.

«آلون بن داوید» خبرنگار این شبکه نوشته است که این حمله سال گذشته میلادی رخ داده و در جریان آن رایانه‌های مقامات وزارت جنگ اسرائیل، که اغلب آن‌ها مقامات ارشد امنیتی بوده‌اند، هدف قرار گرفته است.

این شبکه ادعا کرده است که هویت هکر اصلی پشت این حمله شناسایی شده است. به ادعای این شبکه، هکرها به سپاه پاسداران ایران وابسته بوده‌اند.

یکی از افرادی که رایانه وی هدف حمله قرار گرفته و اطلاعاتش از دست رفته، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اسرائیل است. هویت این فرد مشخص نشده، اما گفته می‌شود که این رئیس پیشین، «بنی گانتز» است که سال گذشته جای خود را به «گادی ایزنکوت» داد.

به نوشته سایت کانال 10 تلویزیون اسرائیل، هنوز حجم دقیق خسارت وارد شده، مشخص نیست.

این شبکه ادعا کرده است که ایران در سال گذشته 1800 نفر را مورد حمله سایبری قرار داده که صدها نفر از آن‌ها اسرائیلی و اغلب این اسرائیلی‌ها هم افسران ارشد کنونی و سابق ارتش بوده‌اند.

منبع: فارس




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.