بازگشت به صفحه کامل

ایده ی جدید فرهنگی در معرفی رشته پویانمایی(انیمیشن) به مردم


دانشجویان رشته پویانمایی (انیمیشن) آموزشکده فنی دختران میبد، پروژه فارغ التحصیلی خود را با حرکتی فرهنگی در سطح شهر گره زدند.

به گزارش میبد خبر،  در این راستا،  دانشجویان آموزشکده فنی دختران میبد، با حضور در بین مردم و فعالیت هایی از قبیل توزیع برشورها و برگزاری مراسم نقاشی برای خانواده ها در پارک فلسطین ، تلاش کردند تا رشته ی ناب پویانمایی را به عموم مردم بیشتر معرفی کنند.

آقای دهقانی، استاد راهنمای دانشجویان در گفتگو با میبدخبر اظهار داشت: رشته پویانمایی از رشته های نابی است که در حال حاضر تعداد معدودی از دانشکده های ایران این رشته را ارائه می دهند که در این میان، میبد یکی از مراکز فعال در برپایی دوره کاردانی این رشته است و با حضور مدیریت جدید آموزشکده، این رشته با قوت بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی از مسئولین فرهنگی شهر برای سرمایه گذاری در این زمینه دعوت بعمل آورد و بیان کرد: پویانمایی دست کم  هفتاد نوع فرصت شغلی پاک را بطور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد میکند که از جمله آنها را میتوان ساخت عروسک های مربوطه، بازیهای رایانه ای و ... بر شمرد.

دهقانی در پایان از رئیس آموزشکده فنی دختران خانم علیزاده، حراست و مسئول خوابگاه خانم دهقانی، روابط عمومی شهرداری خانم مرادی و نیروی انتظامی تشکر ویژه ای در راستای کمک به برگزاری این مراسم کرد.




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 4.333333333333333 stars out of 5.