بازگشت به صفحه کامل

آیت الله راشد یزدی درباره آیت الله اعرافی چه گفت؟


آیت الله راشد یزدی در همایش تجلیل از خدمات 20 ساله آیت الله اعرافی در مجتمع فرهنگی آدینه تهران بیان داشت: 🔹 یک کاری که آیت الله اعرافی انجام دادند هرچند دیر شروع شد ولی خیلی خوب بود، این مسئله جامعه المصطفی (ص) است. بنده خیلی جاها رفتم و از نزدیک با چشم خودم دیدم. یک روز حضرت آقا به بنده فرمودند؛ این همه خارج از کشور می روید چند نفر را مسلمان کردید؟ عرض کردم آقا ما نمی رویم که کسی را مسلمان کنیم، ما می رویم که مسلمانان کافر نشوند. ما چه کار داریم که کافران مسلمان شوند، چون زورمان نمی رسد. اگر به یک دلیل کافران مسلمان می شوند، این دلیل جامعه المصطفی (ص) است. چندین هزار نفر از بیش از 100 کشور دنیا دارند اینجا درس می خوانند، دینشان دین اسلام می شود، هر کدام یک مبلغ می شوند و می روند اسلام را ترویج می کنند. 🔹 بنده جایی رفتم، گوشه ای از این دنیا که اصلا نمی شد دید، اگر می گفتی مذهبش چیه؟ کافر بودند. اما حالا ببین چه خبر شده، هر جا می ری مجلس، محفل. این اواخر یک جایی رفتم گفتند، بیاید برویم حوزه حرّ ، بردنمان تو جنگل –تاریک هم بود - بردن یه جایی که دیدیم آبادی است، بردنم یک گوشه که دیدیم تاریکه. گفتیم که چرا اینجا تاریکه، گفتند دارند عزاداری می کنند، این به برکت جامعه المصطفی (ص) است. 🔹 آقای اعرافی تا به حالا الحمد الله بهره دادید و جایی که دارید می روید مهمترین جاست، جایی که سرکارش با مسئله ولایت است. این مسئله را هم رهبری و هم امام بیان کردند که ولایت فقیه ستون کشور است. شما دارید می روید این ستون را نگه دارید، این ستون مهمی است و آدمهایی که باید آنرا نگه دارند نیز باید آدمهای مهمی باشند و بحمدالله شما لیاقت آن را دارید و انشاءالله موفق باشید.   🔸 همایش مرد تعلیم و تربیت مجتمع فرهنگی آدینه تهران یزدیهای مقیم تهران امروز ساعت 8:00 لغایت 11:00 کانال تلگرام آیت الله اعرافی https://telegram.me/ayatollaharafi

آیت الله راشد یزدی در همایش تجلیل از خدمات 20 ساله آیت الله اعرافی در مجتمع فرهنگی آدینه تهران بیان داشت:

🔹یک کاری که آیت الله اعرافی انجام دادند هرچند دیر شروع شد ولی خیلی خوب بود، این مسئله جامعه المصطفی (ص) است.

بنده خیلی جاها رفتم و از نزدیک با چشم خودم دیدم. یک روز حضرت آقا به بنده فرمودند؛ این همه خارج از کشور می روید چند نفر را مسلمان کردید؟

عرض کردم آقا ما نمی رویم که کسی را مسلمان کنیم، ما می رویم که مسلمانان کافر نشوند. ما چه کار داریم که کافران مسلمان شوند، چون زورمان نمی رسد.

اگر به یک دلیل کافران مسلمان می شوند، این دلیل جامعه المصطفی (ص) است. چندین هزار نفر از بیش از 100 کشور دنیا دارند اینجا درس می خوانند، دینشان دین اسلام می شود، هر کدام یک مبلغ می شوند و می روند اسلام را ترویج می کنند.

🔹بنده جایی رفتم، گوشه ای از این دنیا که اصلا نمی شد دید، اگر می گفتی مذهبش چیه؟ کافر بودند. اما حالا ببین چه خبر شده، هر جا می ری مجلس، محفل.

این اواخر یک جایی رفتم گفتند، بیاید برویم حوزه حرّ ، بردنمان تو جنگل –تاریک هم بود - بردن یه جایی که دیدیم آبادی است، بردنم یک گوشه که دیدیم تاریکه. گفتیم که چرا اینجا تاریکه، گفتند دارند عزاداری می کنند، این به برکت جامعه المصطفی (ص) است.

🔹آقای اعرافی تا به حالا الحمد الله بهره دادید و جایی که دارید می روید مهمترین جاست، جایی که سرکارش با مسئله ولایت است.

این مسئله را هم رهبری و هم امام بیان کردند که ولایت فقیه ستون کشور است. شما دارید می روید این ستون را نگه دارید، این ستون مهمی است و آدمهایی که باید آنرا نگه دارند نیز باید آدمهای مهمی باشند و بحمدالله شما لیاقت آن را دارید و انشاءالله موفق باشید.

 

🔸همایش مرد تعلیم و تربیت

مجتمع فرهنگی آدینه تهران

یزدیهای مقیم تهران

امروز ساعت 8:00 لغایت 11:00

کانال تلگرام آیت الله اعرافی

https://telegram.me/ayatollaharafi




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.