بازگشت به صفحه کامل
فعال عرصه کارگری و عضو بسیج اساتید و بسیج مهندسین میبد:

اگر ما به اقتصاد مقاومتی با ایمان عمل کنیم، می توانیم تهدیدهای کارخانجات کاشی را به فرصت تبدیل کنیم.


مهندس احمد جعفری: یک روزی کارخانه دارها 350 درصد سود کردند اما چقدر از آنرا به کارگر می دادند؟! اما متاسفانه الان سریعا اخراج می کنند.

به گزارش "میبدخبر"، مهندس جعفری در جلسه ای که با حضور کارگران بسیجی در بیت آیت الله اعرافی برگزار شد بیان داشت: یادمان نرود در سال 78 بحرانی داشتیم که کمترین فروش را داشتیم، در سال 82 نیز همین اتفاق افتاد و فروش بسیار کم شد اما بازار فروش در عراق آغاز شد و مشکل حل شد بنابراین چرا نمی خواهیم درس بگیریم؟

مدیر تولید کارخانه کاشی کیمیاسرام و استاد دانشگاه آزاد و دانشکده فنی زهرایی میبد در رشته سرامیک در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا کارفرمایان اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند و در حد شعار نباشد به نتیجه می رسیم و می توانیم تهدیدهای کارخانجات کاشی را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: از نظر علم اقتصاد عملی همچون صدقه دادن و عقیقه کردن، ضرر است اما ما به برکت باور داریم و باید این را در اقتصاد مقاومتی هم نشان بدهیم چراکه باور ما باید همین باشد که خداوند کریم در قرآن می فرماید: اگر یک دانه گندم بکارید هفتصد دانه برداشت می کنید.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی(ع) کاشی کیمیاسرام بیان داشت: اگر کارفرمایان روح جهادی را در کارخانه پیاده کنند و ما جلوی ضررهای پرت کارخانجات را بگیریم می توانیم کارخانجات را سرپا نگهداریم.

مهندس احمد جعفری با توصیه به کارفرمایان کارخانجات کاشی مبنی بر اینکه کارفرما باید با کارگر صادق باشد، بیان داشت: یک روزی کارخانه دارها 350 درصد سود کردند اما چقدر از آنرا به کارگر می دادند؟! اما متاسفانه الان سریعا اخراج می کنند.

این فعال عرصه کارگری و عضو بسیج اساتید و بسیج مهندسین در پایان اظهار داشت: یکروزی به کارگرها می گفتند: اگر ما شما را کار نفرمانیم باید توی جوی خیابونها جمعتان کنند، حالا هم می گویند ما کارتان نمی فرمانیم و بروید جلوی فرمانداری!  این حرف شد؟!




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 1.0 stars out of 5.