بازگشت به صفحه کامل

اکران ویژه فیلم های سینمایی در دانشگاه آیت الله حائری میبد


علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از اکران فیلم های سینمایی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بصورت هفتگی با همکاری بسیج دانشجویی خبر داد.

به گزارش میبد خبر، علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از اکران فیلم های سینمایی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بصورت هفتگی با همکاری بسیج دانشجویی خبر داد.

کریمی افزود: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه هنر در ارتقا و تعالی فرهنگ و باورهای انسانی و لزوم اهتمام جدی در بسط و ترویج اصول و مبانی ناب اسلامی و با بهره گیری از ظرفیت های هنری نظیر فیلم، تئاتر، شعر، ادبیات و ... همچنین شناسایی و معرفی مظاهر و مصادیق جنگ نرم و تبیین اسلوب های دفاع و مبارزات فرهنگی، امور فرهنگی دانشگاه با همکاری بسیج دانشجویی اقدام به برنامه ریزی و پخش فیلم های فاخر سینمایی بصورت مستمر و فرهنگی در موضوعات مختلف نموده است.

وی گفت: در این  برنامه اکران هفتگی سعی برآن است که از یک سو بهترین فیلم های موجود در موضوعات مختلف اکران شود و از سوی دیگر با دعوت از کارشناسان و اساتید معتبر حوزه سینما و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم های اکران شده گامی مؤثر در جهت شناخت  و ارتقای سطح فکری، علمی و فرهنگی دانشجویان برداشته شود.

کریمی در پایان اظهار داشت: اکران فیلم های سینمایی به لطف خداوند متعال  از چهارشنبه 19 فروردین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آغاز خواهد شد که از ساعت 17 الی 19 سانس ویژه خواهران و از ساعت 20 الی 22 ویژه برادران می باشد و بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

خاطر نشان می گردد: این هفته فیلم "طبقه حساس" به نویسندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی کمال تبریزی اکران خواهد شد که در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده و به بیان برخی نکات و چالش های اجتماعی در ربان طنز پرداخته است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.