بازگشت به صفحه کامل
در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت؛

آئین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه میبد در مصلای نماز جمعه برگزار شد+ تصاویر


با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور مراسم عمامه گذاری طلبه های شهرستان میبد در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور مراسم عمامه گذاری علی تولایی و علی دهقانی از طلاب حوزه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این مراسم بیان داشت: لباس روحانیت بسیار مقدس است لذا باید قداست آن حفظ شود و روحانیون نباید کارهایی که موجب زیر سوال بردن روحانیت می شود انجام دهند.

وی افزود: شما باید با علم کامل و وافی سرباز شجاع امام زمان (عج) باشید.

مدیر حوزه های علمیه کشور خواستار تلاش طلاب جوان برای عمل به وظیفه تبلیغی و مسئولت انها در آین زمینه شد و بیان کرد: طلاب دارای جایگاه مهم و تاثیرگذار در تبلیغ معارف بلند اسلام و اهل‌بیت(ع) و افزایش معرفت دینی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه طلاب جوان باید توجه به ولایت فقیه را الگو و در اولویت خود قرار دهند، گفت: ولایتمداری شعار و حرف زدن نیست بلکه باید در دین‌داری و اخلاق ‌مداری و عمل ولایتمداری ثابت شود.

آیت الله اعرافی در پایان اظهار داشت: طلاب در مسیر ولایت فقیه یک جهت گیری روشن و مشخص دارند که همان فرمایشات و راه مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/اد

 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.