بازگشت به صفحه کامل
گزارش تصویری؛

آئین تجلیل از پاکبانان حسینی در میبد


در مراسمی به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و شهرداری میبد از پاکبان حسینی به پاس زحمات آنها در ماههای محرم و صفردر این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش میبدخبر، امام جمعه موقت میبد با تشکر از جبهه فرهنگی میبد به خاطر همایش تجلیل از پاکبانان میبدی، اظهار داشت: جامعه ای که بخواهد پیشرفت کند، باید برای کار و فعالیت مفید، اهمیت ویژه ای قائل باشد و مردم آن جامعه اهل کار و تلاش باشند.

وی با اشاره به اهمیت شغل پاکبانی برای یک جامعه، بیان داشت: گاهی برخی از کارها آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرد و حتی به خاطر بی فرهنگی برخی، مورد تمسخر قرار می گیرد، در حالی که کارهای مورد اهمیت در جامعه نباید روی زمین بماند و جامعه به نوعی محتاج انجام آن نیز می باشد.

حجت الاسلام حسنی افزود: وقتی مردم در جامعه با شهری زیبا و تمییز مواجه می شوند، از نتایج تلاش شما پاکبانان است، و این مانند موضوع امنیت است که برخی باید برای آن تلاش کنند ولی گاهی قدر آن دانسته نمی شود.

وی با اشاره به جشن ها و مراسم های شادی در مناسبت های مختلف، بیان داشت: متاسفانه برخی مواقع، بی مهری ها باعث می شود، تلاش و زحمت پاکبانان بیشتر شود در حالی که با برنامه ریزی بهتر می توان کاری کرد که مردم در کنار زنده نگهداشتن عشق اهلبیت، به مسائل نظافت شهری نیز اهمیت بیشتری بدهند.

حجت الاسلام علیرضا حسنی در انتها با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری همایش، گفت: این همایش به این معنی است که پاکبانان مورد توجه اهالی فرهنگ بوده و برای مردم نیز عزیز هستند و قدر زحمت های آنها نیز دانسته می شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.