بازگشت به صفحه کامل
فرمانده انتظامی میبد عنوان کرد

انهدام باندهای سارقین 5 میلیاردی در میبد/ نصب 16 دوربین کنترلی و 8 دوربین سرعت سنج در معابر شهرستان


فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در نیمه نخست سال جاری سه باند سارقین منازل، لوازم خودرو و افراد کهن سال به ارزش 5 میلیارد ریال متلاشی شدند.

سرهنگ سید محمدطاهر موسوی در گفتگو با خبرنگار ميبد خبر در خصوص برخی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در نیمه نخست سال جاری بیان داشت: شهرستان میبد بیش از یکصد هزار جمعیت و 5 هزار کیلومتر وسعت داشته و دارای 3 بخش مرکزی، بفروئیه و ندوشن با 16 روستا است.

وی افزود: از جمعیت مذکور 18 هزار نفر غیر بومی بوده که به خاطر صنعتی بودن شهرستان میبد از نقاط مختلف و بیشتر شهرهای جنوبی به میبد مهاجرت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری در حوزه جرائم خشن برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت صورت گرفته که در این راستا متخلفین شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ موسوی در خصوص شناسایی و انهدام باندهای سرقت در شهرستان میبد ابراز داشت: سه باند سارقین منازل با 24 فقره سرقت در ماه مبارک رمضان، لوازم خودرو و افراد کهن سال به ارزش 5 میلیارد ریال متلاشی شدند.

وی از اقدامات اثربخش نیروی انتظامی شهرستان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، قاچاق انسان و مواد مخدر خبر داد و گفت: در حوزه مواد مخدر مشکلاتی برای برخی از محلات میبد بوجود آمده بود که خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی همکارانمان در نیروی انتظامی شهرستان و پلیس مواد مخدر آرامش و امنیت به این محلات بازگشته و رضایتمندی مردم جلب شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در شهرستان میبد اذعان داشت: در این راستا و برای بقراری نظم و امنیت در شهرستان 16 دوربین کنترلی، نظارتی و ترافیکی و 8 دوربین سرعت سنج در معابر نصب شده و قابل بهره برداری است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان با بیان اینکه 30 هزار موتورسیکلت در این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز باید در حوزه تصادفات کار کرد از فرمانداری میبد تقاضا داریم با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها بتوانیم بسترهایی فراهم کنیم تا دیگر شاهد تصادفات جانی و خسارتی در شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.