بازگشت به صفحه کامل

انجمن اولیا و مربیان مدارس میبد حائز رتبه برتر استانی و کشوری شدند


کارشناس مشارکت‌ها، امور زنان و جوانان آموزش و پرورش میبد گفت: اولیا و مربیان شش مدارس این شهرستان درکشور خوش درخشیدند.

به گزارش میبدخبر، اشرف خُود کارشناس مشارکت‌ها امور زنان و جوانان اداره آموزش وپرورش میبد با اشاره به فعالیت انجمن اولیا و مربیان مدارس این شهرستان در پاسال، گفت: انجمن اولیا و مربیان شش مدرسه میبد حائز  رتبه برتر استانی و کشوری شدند.

او بابیان اینکه انجن اولیا و مربیان در سه رده شهرستانی، استانی و کشوری حائز رتبه شدند، افزود: مدارس کار و دانش دخترانه آینده سازان، جنت الرضوان، حاج قنبر فاضلی و مدرسه علی گل محمدی جزو انجمن‌های برتر استانی و مدارس فاطمیه بفروئیه و شهید اسماعیلی جزو انجمن‌های کشوری شدند.

کارشناس مشارکت‌ها امور زنان و جوانان اداره آموزش وپرورش میبد گفت: از انجمن اولیا و مربیان  میبد که حائز  رتبه برتر استانی و کشوری شدند تجلیل به عمل آمد.

خُودگفت:انتخابات اعضای انجمن اولیا و مربیان در موعد مقرر، بزرگداشت مراسم اولیا و مربیان و اجرای زنگ پیوند، سامان دهی مشارکت مالی و توسعه همکاری اولیا، نظارت بر حمل و نقل دانش آموزان، آموزش خانواده و خدمات راهنمایی و مشاوره‌ای به خانواده دانش آموزان، خلاقیت و نوآوری، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، تشکیل جلسات انجمن اولیا و مربیان، فرابرنامه‌ها ،اوقات فراغت، کلاس تقویتی و غیره و مناسبت‌ها ،بزرگداشت روزخانواده، مقام معلم و، از جمله موارد ارزیابی عملکرد‌های انجمن اولیا و مربیان است. 

۲۴ تا ۳۰ مهرماه هفته پیوند اولیا ومربیان نام گذاری شده است به مدت یک هفته در تمامی مدارس کشور انجمن‌های اولیا و مربیان تشکیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.