بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد:

انجمن‌ حمایت از زندانیان نقش اساسی در کاهش مشکلات خانواده زندانیان دارد+ تصاویر


فرماندار میبد در جشن حمایت از خانواده زندانیان بیان داشت: خانواده زندانیان یکی از آسیب پذیرترین گروه ھای جامعه ھستند که حمایت از آنھا بسیار حائز اھمیت است.

به گزارش میبد خبر، جشن حمایت از خانواده زندانیان میبد «نسیم مهر» با حضور جمعی از مسئولین و روحانیون، خیرین و اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی  و به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میبد در کانون شهید رجایی برگزار شد.

حسین فلاح فرماندار میبد در این جشن با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مثبت انجمن این شهرستان در جهت تامین نیازهای مادی و معنوی زندانیان و خانواده های آنها گفت: رسالت انجمن ها علاوه بر تامین نیازهای مادی، معیشتی و معنوی مددجویان و افراد تحت تکفل آنان، کمک به ارتقاء آموزش، درمان و اشتغال آنهاست و باید از همه امکانات و توانمندی های انجمن و نهادهای خیریه و دستگاه های ذیربط در این راستا بهره برداری شود.

وی افزود: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و بهبود وضعیت مادی و معیشتی آنان امری خداپسندانه و در کاهش مشکلات اجتماعی نیز بسیار تاثیر گذار است.

فلاح اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف کلان انجمن بایستی فعالیت ها درجهت توانمندسازی شغلی، خوداتکایی و خودکفایی و همچنین عدم وابستگی خانواده زندانیان به نهادهای خیریه سوق داده شود.

فرماندار میبد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در جهت کمک به خانواده های نیازمند زندانیان شهرستان و با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده های زندانیان ابراز داشت: توانمند سازی و ایجاد کارگاه های آموزشی و اشتغال یکی از کلیدهای اساسی برای رفع مشکلات خانواده های زندانیان و کاهش آسیب های اجتماعی در این قشر می باشد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام علیرضا آقایی رئیس شورای اسلامی شهر میبد در زمینه نقش مهم روحانیون، مادحین و شعرای میبد در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و جلب کمک ها و مشارکت های مردمی و کاهش آسیب های اجتماعی به ایراد سخن پرداخت.

در پایان این مراسم یکی از مادحین اهل بیت به مدیحه سرایی در رثای اهل بیت پرداخت.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.