بازگشت به صفحه کامل

انتقاد اهالی شهیدیه از نماینده مجلس بالا گرفت!


برخی اهالی محله شهیدیه میبد انتقادات تند و تیزی در فضای مجازی بر علیه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی منتشر کردند.

به گزارش میبد خبر، طی روزهای گذشته انتقادات تند و تیزی در فضای مجازی میبد بر علیه کمال دهقانی‌فیروزآبادی -نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی- در حال انتشار است.

این انتقادات که بیشتر از سوی کانال تلگرامی شهیدیه در چندین شبکه اجتماعی در حال انتشار است، در پی بحث‌وجدل‌های اهالی این محل در نشست مسئولان با مردم با موضوع فاضلاب شهری به جریان افتاد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پس از بالاگرفتن مخالفت‌های مردمی با احداث حوضچه تصفیه فاضلاب شهری میبد در شمال شرق منطقه شهیدیه، سه‌شنبه شب گذشته مدیرکل آب و فاضلاب استان به همراه فرماندار میبد و تنی چند از مسئولان شهری به میان مردم آمدند و طی نشستی در مسجد چهارده معصوم(ع) این محل به پای صحبت‌های آنها نشستند.

این اقدام ستودنی نشان از توجه خوب مسئولان به مردم داشت و حاضرین ضمن حمایت از عملکرد مسئولان در موضوعات مختلف از جمله پیگیری ایجاد فاضلاب در میبد، نگرانی خود را نیز در رابطه با محل احداث حوضچه تصفیه ابراز داشتند.

گویا در این میان یکی از حضار با طرح انتقاد از عملکرد نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، از حضور کم‌رنگ کمال دهقانی‌فیروزآبادی در میان مردم گلایه کرده است که صحبت‌های این شهروند پس از انتشار در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی در پی داشته است.

از آن پس و در پی انتشار بیانیه‌ای شدیدالحن و بدون امضاء در حمایت از منتخب مردم میبد، گلایه‌های مردمی در فضای مجازی نیز شدت گرفته و انتقادات با نام و بی‌نام نسبت به این نماینده مجلس همچنان در حال انتشار است.

به نظر می‌رسد مطالبات مردمی هرچند درست و یا نادرست، باید به نحو مطلوب و صبورانه پاسخ داده شود و افکار عمومی نسبت به عملکرد مسئولان بالاخص نمایندگان مجلس که به نوعی وکلای مردم به شمار می‌روند، قانع شود تا از تنش‌های سیاسی – اجتماعی و ضربه به اعتماد عمومی نسبت به منتخبان مردم جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

نارین نیوز




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.