بازگشت به صفحه کامل

با حضور مسئولین شهرستان و بخش بفروئیه؛

آموزشگاه خیری شهداء بفروئیه افتتاح شد+ تصاویر


با حضور مسئولین شهرستان میبد و بخش بفروئیه آموزشگاه خیری شهداء بفروئیه افتتاح شد.

به گزارش میبد خبر، آیین افتتاحیه آموزشگاه شهدا بفروئیه با حضور فرماندار، بخشدار بفروئیه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد و خیر بانی ساخت این آموزشگاه برگزار شد.

محسن موحدی فرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد درباره احداث این آموزشگاه خیری بیان داشت: آموزشگاه شهداء بفروئیه در زمینی به مساحت 2 هزار 60 متر مربع و زیر بنای هزار و 230 متر مربع در سال 1395 توسط سید رضا موسوی خیر شهر بفروئیه با پیمانکاری مسعود حیدری بفروئی احداث و سال 1396 به بهره برداری رسید.

وی افزود: این آموزشگاه 100 درصد خیری بوده ودارای 8 کلاس می باشد که بطور میانگین برای حدود 300 دانش آموز ظرفیت دارد.

حسین فلاح فرماندار میبد ضمن تقدیر از اقدام نیکوکارانه خیر مدرسه ساز در توسعه بستر فرهنگ و ارتقا دانش بیان داشت: ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی توسط مردم و خیرین مدرسه ساز باعث فراهم آوردن زمینه تحصیل هرچه بهتر فرزندان شهرستان می شود.

وی در ادامه مدرسه را کانون درس و تربیت دانست و با یادآوری این که اصلی ترین سرمایه هرکشور سرمایه انسانی است، گفت: تاسیس مدرسه موجب افزایش سرمایه انسانی درکشور می شود.

فلاح تصریح داشت: امروز این دانش آموزان با تلاش و کوشش در علم آموزی خودشان و با مسیر درستی که در زندگی انتخاب می‌کنند قدردان چنین خیّران بزرگواری هستند که برای آن ها سرمایه گذاری کرده و امکانات خوبی فراهم کرده اند.

فرماندار میبد در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: افتتاح این آموزشگاه، سرآغازی باشد برای یک عزم و ارادۀ جدی در بین دانش آموزان برای کسب علم و همۀ دانش آموزان در همۀ مناطق استان بتوانند از امکانات خوبی برای تحصیل بهره مند شوند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.