بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

آمریکا و متحدانش از این پس خواب خوشی نخواهند داشت/ غرب گرایان داخلی بیدار شوند


حجت‌الاسلام علیرضا حسنی گفت: آمریکا، عربستان و اسرائیل و اذناب منطقه‌ای‌اش با این جنایت، از این پس خواب خوشی نخواهند داشت.

به گزارش میبدخبر، امام‌ جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت امیر دل‌ها، مالک اشتر ولی زمان و مجاهد فی سبیل الله سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: آمریکا، عربستان و اسرائیل و اذناب منطقه‌ای‌اش با این جنایت، از این پس خواب خوشی نخواهند داشت.

وی افزود: امیدواریم با این اتفاق غربگرایان داخلی ما که شب‌ها خواب امریکا و غرب را می‌بینند و هنوز در گوشه دلشان است که می‌شود با امریکا مذاکره کرد بیدار شوند، چراکه این موجود خبیث و شرور و پست قابل‌اعتماد نیست و ملت‌های آزاده و مظلوم دنیا به‌ویژه ملت انقلابی ایران دست از شعار مرگ بر امریکا بر نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی حمله آمریکایی‌ها به نیروهای حشدالشعبی برای انتقام از نیروهای مردمی عراق عنوان کرد و گفت: حمله به نیروی مردمی عراق، بعد از فتوای مرجعیت که داعش را در سوریه و عراق زمین‌گیر و مردم عراق را نجات داد، نوعی انتقام از حشدالشعبی و نیروهای بسیجی بود.

امام‌جمعه موقت میبد با بیان اینکه آمریکا با این حمله باعث اتحاد و انسجام احزاب و گروه‌ها و مردم عراق شد، اذعان داشت: ین حمله احمقانه باعث شد نیروی حشدالشعبی و بسیجی عراق در بین مردم عراق محبوبیت مضاعفی پیدا کند و مردم عراق بفهمند که اگر می‌خواهند داعش برنگردد و امریکا مسلط نشود نیروهای حشدالشعبی باید در میدان باشند.

وی تقویت روحیه ضدآمریکایی و تنفر از آمریکا در بین مردم عراق را یکی دیگر از نتایج این حمله خواند و ابراز داشت: نمونه‌اش محاصره سفارت امریکا در بغداد و به آتش کشیدن بخشی از سفارت که حاکی از خشم و انزجار مردم عراق علیه امریکا بود.

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از همه کاندیداها و طرفداران آنها تقاضا دارم؛ حرمت همدیگر را نگه‌دارند و همدیگر را تخریب نکنند تا برادری و صمیمیت باقی بماند و به خاطر انتخابات گرفتار معصیت و گناه کبیره نشوند.

امام‌جمعه موقت میبد در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: مردم واقعاً ازنظر اقتصادی در فشارند و در معیشت مشکل‌دارند، برای حل مشکلات این مردم خوب و همیشه درصحنه مسئولین با برنامه‌ریزی بیشتر کار کنند تا مردم یک زندگی با رفاه بیشتر را تجربه کنند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.