بازگشت به صفحه کامل

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

آمریکا امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارد


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همه می‌دانیم که آمریکایی‌ها امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند و امروز خاورمیانه یک خاورمیانه اسلامی است و دشمن به اهداف خودش نتوانست برسد.

به گزارش میبد خبر، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس هفته جهاد، مقاومت، ایثار، شهادت، پایداری و در یک کلام هفته همه خوبی‌ها و بزرگی‌های یک ملت قهرمان است.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات بسیار شیرین مردم عزیز ما و رزم بی‌امان آن‌ها است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: همه ما می‌دانیم که در چنین روزی یک روز مانده به ماه مهر و بازگشایی مدارس، و در روزی که دانش‌آموزان آماده می‌شدند برای رفتن به مدارس، دشمن بعثی با پشتیبانی استکبار جهانی ناجوانمردانه جنگی را به این ملت تحمیل نمود.

جمیری اضافه کرد: دشمن با توپخانه‌ها و هواپیماها و ابزار جنگی خودش دانش‌آموزان ما که در حال خرید کتاب و دفتر و کیف و لباس مدرسه بودند را در خیابان‌ها به خاک و خون کشید و جنگ تحمیلی آغاز شد.

وی عنوان کرد: اما ملت قهرمان ما در برابر همه‌ی استکبار جهانی و همان‌هایی که آمده بودند انقلاب اسلامی ما را متوقف کنند و رژیم صهوینستی را در منطقه تثبیت کنند، ایستاد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: دشمنان آمده بودند که خاورمیانه را صد درصد آمریکایی کنند و این مرز و بوم را چپاول کنند، آن‌ها آمده بودند تا از نهضت‌های آزادی‌بخش در منطقه جلوگیری کنند.

جمیری خاطرنشان کرد: در همین جنگ نابرابر انقلاب ما -به فرموده امام عزیز- به دنیا صادر شد، ما انقلاب‌مان را به دنیا در همین دوران دفاع مقدس معرفی نمودیم و آمریکایی‌ها و استکبار نتوانستند حتی به یکی از اهداف خودشان برسند.

وی با بیان اینکه استکبار به هیچ‌‌کدام از اهداف موردنظرش نرسید، یادآور شد: امروز همه می‌دانیم که شرایط رژیم صهیونیستی بسیار سخت‌تر و دشوارتر از آن دوران است. همه می‌دانیم که آمریکایی‌ها امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند و امروز خاورمیانه یک خاورمیانه اسلامی است و دشمن به اهداف خودش نتوانست برسد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: حسنین هیکل محقق و نویسنده مصری در بیانی اظهار می‌کند که من شناخت دقیقی از ولایت ندارم اما این را می‌دانم که ایرانی‌ها فقط در دوران ولایت فقیه بوده که توانستند خودشان را به دریای مدیترانه برسانند.

جمیری در پایان گفت: در همین انقلاب بود که گسترش اسلام صورت گرفت این‌ها نبوده به جز هدایت‌ها و رهبری‌های حضرت امام بنیان‌گذار جمهوری‌اسلامی و همچنین هدایت‌های مقام معظم رهبری سکان‌دار نجات بشریت در عصر کنونی.

انتهای پیام/

یزدرسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.