بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد در خطبه های این هفته نماز جمعه:

امريكا و گروه ۱+۵ از نقض عهد در مقابل ايران برحذر باشد / اسرائیل آرزوی بقای خود را به گور خواهد برد/ تسلیت درگذشت شاعر گرانقدر میبدی


امام جمعه موقت ميبد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ميبد با اشاره به روند مذاكرات ايران و توافق برجام يكبار ديگر بر امريكا و گروه ۱+۵ هشدار داد ؛ از نقض عهد در مقابل ايران اسلامي بر حذر باشد .

به گزارش میبد خبر، حجت الاسلام محمد اعرافي با اشاره به خبرهاي ظهر امروز رسانه ها مبني بر گامهاي موثر در توافق گفت : هرچند اعتمادي به دشمن نداريم اما اميدواريم اين خبرها بارقه اي از اميد براي توافق باشد تا در كنار اقتصاد مقاومتي ، پايه هاي اقتصاد خود را محكم تر كنيم .

خطيب جمعه موقت ميبد در ادامه ، حمله رژيم صفاك و سرطاني اسرائيل بر عليه نمازگزاران مسجدالاقصي را محكوم كرد و افزود : هدف اين رژيم صفاك نابود كردن نسل فلسطينيان و تحقق اهداف خود از نيل تا فرات است كه به فضل الهي به اين آرزوي خود هرگز دست پيدا نخواهند كرد .

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه آنها ميخواهند در سايه مذاكرات هسته اي ايران ۲۵ سال نفس راحت بكشند تصريح كرد : اسرائیل آرزوي بقاء خود را به گور خواهد برد .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه اسرائیل ۲۵سال آينده را نخواهد ديد افزود : مسجدالاقصي همچنان خط قرمز امت اسلام تلقي مي شود و تا نابودي كامل رژيم سرطاني اسرائيل بعنوان مساله اول جهان اسلام مطرح بوده و خواهد بود .

حجت الاسلام اعرافي در بخش ديگر از سخنان خود حادثه مكه و كشتار زائران ايراني در سال ۶۶ را توطئه اي براي حفظ سياست هاي استكبار و جلوگيري از نفوذ انقلاب ناب محمدي از سوي امريكا و اسرائيل و رژيم پوسيده آل سعود دانست و افزود : همانطور كه امام راحل فرمودند اگر از مساله قدس و صدام و جنايت هاي او بگذريم ؛ هرگز از مساله حجاز و جنايت هاي آل سعود نخواهيم گذشت .

خطيب جمعه موقت ميبد توطئه هاي ددمنشانه امروز رژيم وابسته و مرتجع سعودي را مقابله با امت اسلام و موج اسلام خواهي مردم يمن و دنياي اسلام خواند و افزود : ملت بزرگ ايران و امت اسلام همه تلاش هاي ال سعود را مذبوحانه مي داند و آن را محكوم مي كند.

حجت الاسلام اعرافي در ادامه فرارسيدن هفته دفاع مقدس را گرامي داشت و افزود : گرچه اين جنگ از جانب صدام كه مهره اي از استكبار و امريكا بر ملت ايران تحميل شد و پشت سر اين موضوع يك پروژه بين المللي استكباري ، براي زمين زدن نهضت انقلاب اسلامي و خاموشي انقلاب ما بود اما مردم در مقابل دشمنان ايستاد .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه دفاع مقدس مردم ما را آزموده كرد گفت : ۸ سال دفاع مقدس آثار و بركات فراواني را براي ما به ارمغان آورد كه يكي از اين بركات پيروزي حق بر باطل و اعتماد و خود باوري در مقابل دشمنان تا دندان مسلح بود .

وي با تاكيد بر اين كه جنگ و دفاع مقدس جلوه گاه معجزات و امدادهاي غيبي الهي بود و باشكوه ترين فراز تاريخ ايران اسلامي دفاع مقدس است افزود : امروز دست يابي ايران به انواع سلاح ها و موشك هاي دور برد حاصل خون پاك شهدا و ايثار فرزندان ملت بزرگ ايران است .

حجت الاسلام اعرافي با بيان اينكه در جنگ ريشه انقلاب اسلامي محكم تر شد تصريح كرد : امروز نسل نوجوان و جوان كه جنگ را تجربه نكرده اند بايد با فراز تاريخي و سرنوشت ساز ايران اسلامي آشنا شوند و بدانند كه اين امنيت و آسايش نسبي همه از ثمره خون شهيدان و دفاع مقدس است .

حجت الاسلام اعرافي سالروز آزادسازي سوسنگرد در سال ۱۳۶۰ و ۲۹ شهريور سالروز شهادت زائران ايراني خانه خدا از سوي رژيم آل سعود را گرامي داشت .

اما جمعه موقت ميبد ، هفتم ذي الحجه سال ۱۱۴ شهادت امام باقر (ع) را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) ، مقام معظم رهبري و نمازگراران تسليت و بر شركت پرشور مردم در مراسم سوگواري آن حضرت تاكيد كرد .

خطيب جمعه موقت ميبد ، نهم ذي الحجه روز مبارك عرفه و آغاز تحصيل همه دانش پژوهشان در آموزشگاههاي علمي را به دانش آموزان و دانشجويان و طلاب و روحانيون تبريك گفت.

وي روز عيد قربان ، عيد عشق و تعبد و روز تجديد خاطره عشق و ايثار ابراهيم خليل الله در مقابل ذات اقدس الهي را به ملت بزرگ ايران تبريك گفت .

حجت الاسلام اعرافي درگذشت شاعر گرانقدر ديارمان ميرزا حسين زارع متخلص به شفيق ميبدي كه از بزرگان و شاعران ميبدي بود را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسليت گفت .

امام جمعه موقت ميبد سالروز درگذشت عالم بزرگ مرحوم آيت الله اعرافي رحمه الله عليه را هم به مردم هميشه در صحنه ميبد تسليت گفت و افزود : مرحوم آيت الله اعرافي رحمه الله عليه امام جمعه فقيد ميبد جلوه گاه سخاوت ، شجاعت و دينداري بود .

نمازگزاران بعد از نماز با شعار مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل ، حمله ددمنشانه رژيم جعلي صهيونيستي به نمازگزاران مسجدالاقصي را محكوم كردند.




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.