بازگشت به صفحه کامل

آماده سازی محل تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دانشکده علوم قرآنی میبد به روایت تصویر


مراسم معنوی آماده سازی محل تدفین پیکر مطهر شهید گمنام با حضور آیت الله اعرافی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهر بفروئیه در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، آیت الله اعرافی در این مراسم در جمع مسئولین و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد بیان داشت: میزبانی از شهید گمنام یکی از عواملی هست که به نورانی‌تر شدن دانشکده و بر کل بفروئیه و همچنین میبد اثر مثبت می گذارد.

وی افزود: آمدن یک شهید گمنام یعنی امدن همه کاروان شهدا، و ما خداوند را شاکریم که حضور این شهید گمنام و درخشش این نور و تابش این خورشید موجب روشن تر شدن این دانشکده و همه شهر خواهد شد.

سید مصطفی موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی بفروئیه میبد در این مراسم معنوی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسؤولان است و باید تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نفس کشیدن ما، زندگی کردن ما در امنیت کامل همه مدیون و مرهون خون شهدا است و ما باید در برابر این راحت زندگی کردن مدیون شهدا باشیم و بدانیم که آنها با نثار جان خود به ما درس ایثار و فرهنگ شهادت را یاد دادند و ما باید این راه را ادامه دهیم.

موسوی در پایان یادآور شد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس به خواست خدا در روزهای پایانی بهمن ماه و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در بفروئیه میبد انجام شده و مراسم سوم شهید همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد مرحوم یحیی زاده خواهد بود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.