بازگشت به صفحه کامل

افتتاح ۴۲ پروژه در میبد همزمان با هفته دولت


فرماندار میبد با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان از افتتاح 42 پروژه در حوزه عمرانی شهری و روستایی، میراث فرهنگی و آموزش‌وپرورش، با اعتباری بالغ‌بر 31 میلیارد و 200 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش "میبد خبر"؛ حسین فلاح گفت: باوجود تنگناهای زیاد، انجام بخش عمده این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی بوده است.

فلاح با قدردانی از مشارکت خیرین در این پروژه‌ها هم گفت: آموزشگاه زارعی یکی از این پروژه‌هاست که با 750 میلیون تومان و با کمک خیرین احداث‌شده است.

فرماندار میبد گازرسانی به ناحیه صنعتی شمس‌آباد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و گاز استان با ۲ میلیارد و یک‌صد میلیون اعتبار، افتتاح ۳۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی با ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و گازرسانی به روستای صدرآباد به طول ۱۴ کیلومتر و با ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار را از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت در شهرستان میبد برشمرد.

وی گفت: در فصل عمران شهری هم، شهرداران بخش‌های ندوشن، بفروئیه و میبد اقدامات ارزشمندی را انجام دادند که بلوار مرحوم یحیی زاده از میبد به سمت ندوشن یکی از این پروژه‌هاست که برای تأمین روشنایی، جدول گزاری، زیرسازی و آسفالت آن‌یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: درمجموع باوجود تنگناهای که در سال ۹۴-۹۵ داشتیم وجود داشته؛ پروژه‌هایی که در هفته دولت فردا با حضور معاون سیاسی استاندار در شهرستان میبد به بهره‌برداری می‌رسد ۴۰ درصد رشد داشته است.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان میبد افزود: این نشان‌دهنده این است که دولت همه تلاش خود را به کار گرفته است تا در این مسیر به نحو مطلوب از اعتبارات موجود و از خیرین به‌عنوان بازوان اصلی در حوزه عمرانی استفاده کند.

وی با اشاره به یکسری تسهیلاتی از سوی ادارات و ارگان‌ها در اجرای پروژه‌ها هم گفت: البته فراهم کردن تسهیلات لازم از سوی بعضی از ادارات و ارگان‌ها مثل شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اداره راه و شهرسازی برای انجام پروژه هم باعث شد امسال رشد ۴۰ درصدی را در افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت باشیم که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

 

 

منبع: نارین نیوز




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.