بازگشت به صفحه کامل

آغاز ویژه برنامه های نسیم معرفت در پارک بهاران میبد+تصاویر


اجرای مجموعه برنامه های نسیم معرفت در نیمه دوم تابستان آغاز شد.

سید مصطفی آقایی مسئول واحد فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار "میبدخبر" بیان داشت: این برنامه برای چهارمین سال متوالی با اجرای برنامه های فرهنگی بصیرتی و تفریحی در پارک بهاران و در راستای  تعالی بخشی خانواده ها و الگو سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین خانواده های  میبدی و میهمانان و مهاجران تا پایان تابستان ، پنجشنبه شب ها اجرا خواهد شد .

وی افزود: این برنامه با حضور گروه های مختلف فرهنگی و هنری استان همراه اقامه با نماز مغرب و عشا ، مرشد خوانی ، برگزاری مسابقه فرهنگی ورزشی برای رده های سنی مختلف،خوانندگی سخنرانی مشاوره  و اهدای جوایز در مسابقات برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین کافه شهدا ،  ایستگاه های مشاوره و پاسخگویی به احکام و شبهات  خواهران و برادران، غرفه نقاشی، بازی و تفریحات سالم  و نیز معرفی کتاب و نرم افزار های سودمند از دیگر برنامه های این نسیم معرفت است.

قابل ذکر است مجموعه برنامه های نسیم معرفت به همت واحد فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج میبد، گروه فرهنگی سربازان صاحب(عج) و آموزش عالی حوزه علمیه خواهران میبد و با حمایت دفتر امام جمعه، فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر این شهرستان برگزار می گردد.






رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.