بازگشت به صفحه کامل

آغاز ثبت‌نام نوسازی تاکسی‌های فرسوده/تاکسیرانان طبق زمانبندی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند


معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت: همزمان با آغاز دهه فجر ثبت نام نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده آغاز شد.

مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ثبت نام در طرح نوسازی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام می‌شود و در شهر تهران 800 دفتر پیشخوان دولت داریم که برنامه زمانبندی برای ثبت نام مشخص شده و در مرحله اول آن دسته از تاکسی‌هایی که مدل 83 به پایین تر هستند می‌توانند در طرح نوسازی ثبت نام کنند.
 
وی بیان کرد: تاکسی‌های فرسوده‌ای که پلاک سه رقمی سمت راست شان 2 باشد فقط امروز و به ترتیب تا 21 بهمن پلاک 3 تا 11 می‌توانند به دفاتر پیشخوان خدمات دولت از ساعت 8 صبح تا 17 در بعضی از دفاتر تا ساعت 22 مراجعه کنند.
 
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: رانندگان تاکسی‌های فرسوده  برای ثبت نام در طرح نوسازی باید مدارک لاز م از جمله اصل سند خودرو یا برگ سبز، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی، اصل پروانه تاکسیرانی را به همراه خود داشته باشند، همچنین آن دسته از رانندگانی که پروانه تاکسرانی‌شان جهت تمدید به سازمان تحویل داده شده می‌توانند رسید موقت را ارائه دهند و آن دسته تاکسی‌های فرسوده که از طریق وکالت در اختیار راننده است در زمان ثبت نام باید وکالت نامه معتبر را جهت ثبت نام به همراه داشته باشند.
 
ابراهیمی تصریح کرد: شرایط واگذاری تاکسی‌های صفر بدین شرح است که 20 میلیون تومان وام با بهره 16 درصد و اقساط 48 ماهه پیش بینی شده و هزینه ماهانه اقساط 570 هزار تومان بوده و 5 میلیون تومان گواهی اقساط در نظر گرفته شده و مابه التفاوت هزینه خرید بر عهده راننده است.
 
وی گفت: برای دریافت وام باید یک ضامن به همراه یک سفته و یا آن که سند خودرو در رهن یکی از بانک‌های تجارت، پارسیان و ملت به ضمانت گذاشته شود.
 
گفتنی است؛محصولاتی که قرار است در طرح نوسازی به تاکسیرانان واگذار شود، پژو 405 و سمند EF7 دوگانه سوز است.
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.