بازگشت به صفحه کامل
با صدور بیانیه ای صورت گرفت

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان یزد + متن بیانیه


جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان یزد با صدوربیانیه ای رسماٌ اعلام موجودیت کرد.

به گزارش میبد خبر، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان یزد با صدوربیانیه ای رسماٌ اعلام موجودیت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد؛

وَ الَّذينَ جاهَدُوا فينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنينَ

مردم شریف و متدین شهرستان یزد

انقلاب اسلامی ثمره خون صدها هزار شهید ،جانباز و ایثارگری است که در جویبارهای بوستان ولایت جاری است تا نگذار د انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در حفظ دستاوردها و تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است که جز با حضور مؤثر و مستمر مردم در اداره کشور و فداکاری و دلدادگی در مسیر انقلاب با الهام از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)محقق نمی‌شود.

انقلاب اسلامی طی قریب چهار دهه حیات پربرکت خود توانسته است با ایستادگی در مقابل نظام سلطه و با گسترش آزادی‌ها و تأمین استقلال و استقرار امنیت و ثبات کشور پیشرفت‌های شگرفی درزمینهٔ علمی ،آموزشی، فناوری و ... ایران را به یک قدرت منطقه‌ای و قدرت جهانی بدل نماید و الگویی مناسب برای دیگر مردم ستم دیده و آزادی‌خواه باشد .اما به‌رغم این دستاوردهای عظیم  هنوز آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتظارات امام راحل و مقام معظم رهبری به نتیجه نهایی نرسیده است.

مشکلات اقتصادی ازجمله بیکاری، رکود، گرانی ، کاهش قدرت خرید و سایر مشکلات معیشتی مردم ازیک‌طرف  و شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای از طرف دیگر، شرایط حساسی را برای کشور به وجود آورده است که نیاز پیش از پیش به کارآمد سازی نظام اجرایی کشور احساس می‌شود.

براین اساس جمعی از مردم یزد به نمایندگی از آحاد مردم متدین و شریف دارالعباده، ضمن حمایت از اهداف و خط‌مشی اعلام‌شده جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که اخیراً در کشور اعلام موجودیت کرده است و ضمن همبستگی در جهت مبارزه با فساد ،تحول در اقتصاد و معیشت مردم،تحقق نظام مردم‌سالاری دینی، اعتماد به نیروی ملت و توانایی داخلی و با تقویت روحیه و منش انقلابی و بازگشت به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب اعلام آمادگی و موجودیت می‌نماید.

من الله التوفیق

 جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان یزد
  





رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.