بازگشت به صفحه کامل

اظهارات جنجالی معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه شورای اداری میبد چه بود؟


مجید انصاری -معاون پارلمانی رییس جمهور و چهره جنجالی دولت- که به عنوان نماینده دولت در میبد حضور یافت با اظهاراتی جنجال آفرین، به جای پرداختن به مسائل و مشکلات متعدد میبد وارد حاشیه سازی های سیاسی و غیرقانونی شد.

به گزارش "میبدخبر"، مجید انصاری -معاون پارلمانی رییس جمهور و چهره جنجالی دولت- که به عنوان نماینده دولت در میبد حضور یافت با اظهاراتی جنجال آفرین، به جای پرداختن به مسائل و مشکلات متعدد میبد وارد حاشیه سازی های سیاسی و غیرقانونی شد.

انصاری در این جلسه گفت: خوشبختانه راهی که امام برای ما گشود و اتکاء امور را به آراء مردم قرار داد و نظام را جمهوری اسلامی و نه حکومت اسلامی قرار داد. این یک الگویی است که دقیقا با بهترین معیارهای دموکراسی جهانی و مردمسالاری مطلوب نه تنها سازگار است بلکه یک سر و گردن بالاتر است.

این معاون حاشیه ساز در ادامه صحبتهایش با برابر دانستن انقلابی یودن با اعتدال، گفت: انقلاب و انقلابی گری هر زمان متناسب با مقتضیات آن ممکن است متفاوت باشد. امروز انقلابی بودن یعنی در عرصه سیاست ورزی بر مدار اعتدال و با وحدت کلمه و انسجام ملی حرکت کردن

انصاری هچنین اظهار داشت: آقای رییس جمهور و شخص آقای ظریف پشت صحنه مذاکرات هسته ای را انشالله در آینده اگر فرصتی بود بیان میکنند و آن موقع فرماندهان عرصه دفاع مقدس تصدیق خواهند کرد که کار این فرماندهان(ظریف و تیمش) گاهی سختتر از شبهای عملیات خیبر و فتح المبین بود! خیلی سختتر!!

وی با استفاده از کلماتی مانند حصر و حذف و مخالف بودن این اقدامها با پیشرفت انقلاب، بیان کرد: آیا وقتی این ظرفیت بزرگ از شهدا را داریم بداخلاقی نیست که جمع اندکی تصور کنند که اگر دیگران وارد شوند عرصه برای آنها تنگ میشود و تصور کنند که با حصر و حذف میتوانند انقلاب را پیش ببرند؟

این معاون حاشیه دار و حاشیه ساز در ادامه بجای پرداختن به مشکلات اساسی استان و شهرستان، به حاشیه های غیرقانونی و سطحی پرداخت اما برخی از مدعوین این جمع که خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند، بنابه ناراحتی و اعتراض، مجلس را ترک کردند چراکه انصاری گفت: بعضی مسائل حقیقتا در شان ملت ایران نیست. من سه روز قبل در جلسه ای بودم که شنیدم برای شرکت رییس جمهور اسبق(خاتمی) در یک جلسه عروسی(عروسی دختر میرحسین موسوی) منع ایجاد کرده اند. من به عنوان یک ایرانی از این موضوع خجالت کشیدم. اصلا این ادبیات نه مطابق با شان ملت ایران نه مطابق با شان اسلام و نه حتی منطبق با دورانی است که در آن زندگی میکنیم و در هیچ نقطه ای از جهان چنین رفتاری پذیرفته نیست. این ادبیات، ادبیات دوران قرون وسطی است.

قابل ذکر است برخی تحلیلگران معتقدند کاربرد این جنجال سازی ها بیشتر در راستای مشغول کردن افکار عمومی جهت فرار از پاسخگویی دولتمردان درباره مشکلات عدیده اقتصادی کشور است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.