بازگشت به صفحه کامل
رئیس اداره ثبت‌احوال میبد:

اطلاعات تمامی کارت‌ ها به کارت هوشمند ملی انتقال می‌یابد


رئیس اداره ثبت‌ احوال میبد در جلسه شورای وقایع چهارگانه حیاتی شهرستان از انتقال اطلاعات تمامی کارت‌ ها به کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش میبد خبر، حسن زارعی رئیس اداره ثبت‌ احوال میبد در این جلسه با اشاره به برنامه‌ ریزی این سازمان برای جایگزینی کارت‌های هوشمند ملی به‌ جای کارت‌های فعلی گفت: کارت‌های هوشمند ملی کلید ورود به دولت الکترونیک و حرکت به سمت جامعه اطلاعاتی این فرصت را فراهم می‌کند تا افراد به شیوه امن وارد فضای دیجیتال شوند.

زارعی با بیان اینکه در آینده نزدیک تمام اطلاعات مربوط به گواهینامه رانندگی، کارت سلامت، پایان خدمت، کارت‌های بانکی و یارانه، کارت دانشجویی و دیگر کارت‌ها به کارت هوشمند ملی انتقال خواهد یافت افزود: این کارت با داشتن ریزپرداز قادر است اطلاعات همه کارت‌های دیگر را در خود جمع و افراد را از به همراه داشتن چندین کارت، بی‌نیاز کند.

وی در ادامه از صدور 35 هزار و 300 جلد شناسنامه مکانیزه و 31 هزار فقره کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبرداد و گفت: این نوع شناسنامه‌ها به علت برخورداری از دستگاه‌های طراحی پیشرفته و بارکد قابل‌استفاده در بستر الکترونیک است و امکان جعل و سوءاستفاده در آن غیرممکن است.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.