بازگشت به صفحه کامل
اخبار انتخاباتی؛

آشنایی با چهره‌های شاخص ثبت نامی مجلس دهم در حوزه تفت و میبد


مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان نمايندگی دهمين دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و 39 نفر براي حوزه انتخابيه تفت و ميبد ثبت نام کردند.

به گزارش میبد خبر در این گزارش به معرفی و بررسی سوابق نامزدهای شاخص در انتخابات این دوره حوزه تفت و میبد پرداخته است:

تلاش دوباره دکتر اعرافی
دکتر حسین اعرافی که پیش از این نیز در سال 1390 در انتخابات مجلس شرکت کرده بود و بعد از حجت الاسلام یحیی زاده بیشترین رای را آورد مجددا برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد.

اعرافی پس از کسب اجازه از پدر مرحومشان و مرحوم یحیی زاده ، با ادای احترام به روح امام جمعه فقید تفت و شهدای گرانقدر این شهر در ستاد انتخابات تفت حاضر شد. دکتر اعرافی متخصص اطفال  ورئیس بیمارستان شاه ولی یزد می‌باشد.

 

 


تجربه متفاوت روانبخش از حضور در انتخابات
حجت الاسلام «قاسم روانبخش» در آخرین روز مهلت ثبت نام در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تفت و میبد کاندیدا شد. وی اصالتاً اهل میبد و دانشجوی دکتری معارف اسلامی‌گرایش انقلاب اسلامی‌ است. وی تا کنون سابقه عضویت  هیئت علمی‌موسسه آموزشی و تحقیقاتی امام خمینی، تدریس حوزه ودانشگاه، تالیف چندین کتاب، مشاور استاندار سابق قم و عضو شورای شهر قم در دو دوره را داشته است.
 

 

سید ناصر امامی‌میبدی

سید ناصر امامی‌میبدی به عنوان چهاردهمین نفر در این دوره ثبت نام نمود.

سید ناصر امامی‌در پرونده خود سوابقی چون فرماندار شهرستان خاتم، مشاور استاندار و رئیس حوزه هنری در دولت دهم آقای احمدی نژاد و همچنین ریاست شورای اسلامی‌شهر میبد را دارد

وی دارای مدرک فوق لیسانس هنر می‌باشد.


سفید هم آمد
«غلامعلی سفید» استاندار اسبق یزد در دوره سازندگی و اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تفت ثبت نام خود را انجام داد. سفید پس از دوران مسئولیت به صورت گسترده تر وارد فعالیت های اقتصادی شد. وی از جمله موسسان شرکت پیشگامان کویر و رئیس هیئت مدیره موسسه جواد الائمه یزد می باشد.
سفید همچنین در سال 1392 به ریاست ستاد هاشمی در استان یزد منصوب شد.
 

 

 


فرزاد دوباره به کرسی مجلس می رسد؟
«علیرضا فرزاد» نماینده دوره سوم مجلس شورای مردم تفت و میبد، بار دیگر از حوزه انتخابیه تفت و میبد کاندیدا شد. فرزاد سال ۱۳۶۷ در سومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌تفت شرکت کرد و با کسب مجموع ۳۶هزار و ۹۱ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی‌انتخاب شد.

 

 



مدیح این بار برای خود تبلیغ می کند
«غلامعلی مدیح» رئیس ستاد یزد قالیباف در سال 92 یکی دیگر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد است.  مدیح پیش از این عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مسئول تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان یزد بوده است.

وی تاکنون چند کتاب و مقاله مختلف نظیر رویکردهای جدید در زمینه پرداخت به مدیریت کلان و خرد در کشور و چگونگی مدیریت در زمان جنگ در ابعاد مختلف از وی به رشته تحریر درآورده است.

غلامعلی مدیح در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 نیز ریاست ستاد انتخاباتی محسن رضایی را در استان بر عهده داشته است.

 



ثبت نام دو برادر در یک حوزه
حجت الاسلام «شهاب الدین وحیدی» هم با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تفت ثبت نام خود را انجام داد. شهاب الدین وحیدی عضو هیأت علمی گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه آیت الله حائری میبد است و تا کنون کتابهایی با عناوین مرجئه، اسرار الصلاه 6جلد، درآمدی به آیین پروتستان و عقل در ساحت دین به رشته تحریر درآورده است.
 


«سراج الدین وحیدی»  برادر وی نیز در انتخابات شرکت کرد. وحیدی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد بوده است. نام وی نیز در لیست نمایندگان متحصن مجلس ششم به چشم می خورد.

 

 




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 2.6666666666666665 stars out of 5.


علی
سلام
هیچ کدام نمی توانند نماینده شایسته ای برای میبد باشند
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۱۰/۷ ۱۷:۰۸