بازگشت به صفحه کامل

رئیس اداره اوقاف شهرستان میبد مطرح کرد:

اسکان بیش از 1000 مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه میبد/ خدمت رسانی 25 روحانی و خادم فعال در طرح آرامش بهاری میبد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه میبد گفت: تاکنون بیش از 1000 نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان میبد اسکان داده شدند.

خلیل دلاوری رئیس اداره اوقاف شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار میبد خبر ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 4 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان میبد گفت: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در حال برگزاری است.

وی افزود: در شهرستان میبد امامزاده سیدصدرالدین قنبر و خدیجه خاتون و سیدابوالقاسم بیده و بقعه شیخ ابوالقاسم بفروئیه مجری این طرح هستند.

دلاوری در رابطه با برنامه های فرهنگی طرح آرامش بهاری در میبد اظهار داشت: یکی از شاخص‌های طرح آرامش بهاری برپایی خیمه‌های معرفت است که در این راستا در بخشهای کودکان، مشاوره خانواده، تبلیغ دینی، پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی و ایستگاه وقف «همه واقف باشیم برای ترویج فرهنگ وقف» غرفه هایی دایر شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان میبد یادآور شد: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا کنون بیش از یک هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان میبد اسکان داده شدند و از خدمات رفاهی این اماکن استفاده کرده اند.‎‎

وی در ادامه ابراز داشت: در این مدت نزدیک به 3 هزار  نفر از امکانات غرفه کودک و بیش از 800 نفر از غرفه های خدمات مشاوره و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی بهره مند شده اند.

دلاوری در پایان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: 20 نفر از خادمان فعال اماکن متبرکه وظیفه خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی را برعهده داشته و 5 روحانی نیز بصورت ثابت در غرفه های یاد شده به انجام کارهای فرهنگی، تبلیغی و مشاوره ای مشغول هستند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.