بازگشت به صفحه کامل
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

اسرائیل منتظر انتقام جبهه مقاومت باشد/«شهیدالله دادی» الگویی برای همه


فرمانده سپاه استان، در مراسم یادبود شهید الله دادی، شهید مدافع حرم گفت : الله دادی اولین فرمانده شهیدی است که با شلیک موشک های اسرائیل به شهادت رسید و ما به راحتی از این ماجرا نمی گذریم. آمریکا و اسرائیل در انتظار انتقام الهی و انتقام جبهه مقاومت باشند.

به گزارش میبدخبر به نقل از عصر فرهنگ، صبح امروز مراسم یادبود شهید سردار محمد علی الله دادی، شهید مدافع حرم و فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد، با حضور آیت الله ناصری امام جمعه استان، استاندار، امام جمعه شهر پاریز، فرماندار سیرجان و عموم مردم شهید پرور یزد و کرمان در  محل مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه استان، در این مراسم ضمن عرض تبریک وتسلیت به مناسبت شهادت این سردار بزرگوار، گفت: الله دادی پیشتاز جنگ و دفاع مقدس بود و بعد از آن هم از پا ننشست و به جنگ داعش و رژیم جعلی اسرائیل رفت. الله دادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان، افزود: این سردار سر افراز بعد از مجاهدت فراوان در آخر خدمت به جای بازنشستگی و علی رغم جانبازی برای دفاع از حرم اهل بیت، برقراری امنیت و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای کمک به مردم و دولت سوریه به عنوان مشاور و کارشناس نظامی، به سپاه قدس پیوست.

سردار فتوحی، با بیان این مطلب که الله دادی داوطلبانه به سوریه رفت و جان خود را فدا کرد، اظهار داشت: خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه این شهید بزرگوار و همرزمانش الگویی برای همه ماست. امروز امنیت در خاک ایران و پیشرفت پر سرعت انقلاب در خارج از مرزها مدیون خون همین شهداست.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به توطئه های آمریکا و استکبار جهانی، عنوان کرد: آمریکا و هوادارانش و کسانی که نه عاملان هتک حرمت ها به پیامبر را محکوم می کنند و نه عاملان فتنه را، بدانند راه این شهیدان تا آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب ادامه دارد. 

فتوحی، در پایان اعلام کرد: الله دادی اولین فرمانده شهیدی است که با شلیک موشک های اسرائیل به شهادت رسید و ما به راحتی از این ماجرا نمی گذریم. آمریکا و اسرائیل در انتظار انتقام الهی و انتقام جبهه مقاومت باشند.

انتهای پیام/ع




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.