بازگشت به صفحه کامل
حجت الاسلام محمد اعرافی در خطبه های نمازجمعه ی میبد:

اسرائیل بداند،اگر به خاک ایران نزدیک شوید هزاران موشک دوربرد، کشور شما را کن فیکون خواهد کرد/جانبازان ولی نعمتان این ملتند.


امام جمعه موقت میبد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تولد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، این روز را به تمامی پاسداران و جانبازان میهن اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: جانبازان ولی نعمتان این ملتند

به گزارش میبد خبر،امام جمعه موقت میبد در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تولد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، این روز را به تمامی پاسداران و جانبازان میهن اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: جانبازان ولی نعمتان این ملتند، وی در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز آزدسازی خرمشهر، این روز را یادآور حماسه عظیم و بی نظیر ملت ایران در مقابل زورگویی مزدوران استکبار دانست و به شهیدان عملیات بیت المقدس سلام و درود فرستاد و یاد و نام این رزمندگان را گرامی داشت.

حجت الاسلام محمد اعرافی ضمن یادآور شدن سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران مبنی براینکه در مقابل دشمن نباید منفعل بود و کوتاه آمد، اعلام کرد: ما هرآیینه پشت سر مقام معظم رهبری هستیم، چه اینکه از تیم هسته ای حمایت کنند و چه اینکه به آنها هشدار دهند. وی همچنین در قبال زیاده خواهی دشمن که خواستار بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان ما هستند، گفت: همانطور که شما اجازه نمیدهید با دانشمندان شما مصاحبه کرده و از تاسیسات شما بازدید کنیم، ما نیز بهیچ وجه زیر بار این زیاده خواهی نخواهیم رفت و سپاه و ارتش و موشک های دوربرد ما اجازه دستبرد به نظام اسلامی را نخواهد داد.

خطیب جمعه میبد، به دشمن صهیونیستی که تلاش کرده تا جنگ را به مرزهای ایران بکشاند هشدار داد، این خیال خام را از سر خود بیرون کنید که اگر به خاک ایران نزدیک شوید هزاران موشک دوربرد، کشور شما را کن فیکون خواهد کرد.

حجت الاسلام محمد اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود، به جاهلیت حاکم بر دنیا و همان جاهلیت مدرن اشاره کرد و گفت: جاهلیت صرفا به معنای نادانی نیست، جاهلیت یعنی غلبه و حاکمیت نیروی شهوت نفسانی بر جامعه، یعنی وقتیکه فضایل انسانی گم شود و حقوق بشر حقیقی گم شود و رذایل اخلاقی بر جامعه حاکم شود، وقتی که معروف را منکر و منکر را معروف جلوه دهند، آن میشود که همان کسانی که تابع جاهلیت مدرن هستند حتی حرمت ماه حرام را نگه نمیدارند، در حالیکه در جاهلیت قدیم لااقل حرمت این ماه حرام را نگه می داشتند.

وی ادعاهای دشمنان مبنی بر اینکه ما ایران را به چالش کشیده ایم به فال نیک گرفته و گفت: این خوب است که ما به چالش کشیده شویم، این نشان دهنده پویا بودن ملت ماست و به فضل الهی بر این چالش ها فایق خواهیم آمد.

در پایان خطبه ها، خطیب جمعه موقت میبد، به حلقه های صالحین که از شهرهای مختلف استان به نماز جمعه آمده بودند و همچنین پاسداران شهرستان، خوش آمد گفت و یاد و خاطره بسیجی وارسته، حضرت آیت الله ابوترابی را گرامیداشت.

   منبع:میبد خبر




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.