بازگشت به صفحه کامل

استقبال خوب مردم از طرح آرامش بهاری در امامزادگان میبد


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد گفت: طرح آرامش بهاری که هم اکنون در پنج امامزاده این شهرستان در حال برگزاری است، مورد استقبال مردم قرار گرفت و رونق خوبی هم به بقاع متبرکه داده است.

به گزارش میبد خبر، خلیل دلاوری در خصوص طرح آرامش بهاری در میبد بیان داشت: امسال این طرح در امامزاده های سید صدرالدین قنبر ، خدیجه خاتون مهرجرد، میرشمس الحق ، پیر چراغ و پیر بفرئیه با حضور پنج مبلغ در حال اجراست که به نوعی خدمات سفر نیز پوشش داده می شود.

وی افزود: در غرفه ها که صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر از 16 و 30 دقیقه تا 21 شب دایر است به کار با کودک ، ارائه مشاوره خانواده ، ازدواج ، مباحث دینی و پاسخ به شبهات دینی پرداحته می شود.
دلاوری ادامه داد : جوایزی تهیه شده است که توسط مبلغان به بچه ها اهدا می شود.
وی همچنین به حضور با شکوه و گسترده مردم در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان اشاره کرد که همراه با برنامه های متنوعی از جمله دعا ، سفره هفت سین و... بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از کسانی که در اجرای برنامه های تحویل سال همکاری کردند و از دست اندرکاران و خادمان مساجد بین راهی و امامزادگان که در ایام تعطیل مشغول خدمت رسانی هستند قدردانی کرد.
این مسئول تعداد استقبال کننده پارسال شهرستان از طرح آرامش بهاری را حضور 100 هزار نفر اعلام کرد و افزود : این آمار مردم شهرستان و مسافران نوروزی است، بازدیدی که شد استقبال مردم خوب بود و کودکان و نونهالان در مسابقات قرآنی ، طراحی و نقاشی ، حفظ قرآن ، سئوال های شرعی و احکام شرکت کردند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.