بازگشت به صفحه کامل
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

استفاده از کارت های هوشمند سوخت از 15 تیرماه/ احتمال افزایش نرخ و سهمیه بندی سوخت در سال جاری


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون برنامه و بودجه سال جاری خبری از افزایش نرخ حامل های انرژی بویژه بنزین نیست، اما دولت بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها اختیار این را دارد که تا 15 درصد افزایش قیمت در حامل های انرژی را اعمال کند.

به گزارش میبد خبر، اسدالله قره خانی آلوستانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص افزایش احتمالی قیمت بنزین در ماه های آینده اظهارداشت: استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه ها بر اساس اعلام دولت از 15 تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد که باید به دنبال هدف دولت از این امر باشیم و ببنیم که دلیل اصلی راه اندازی مجدد استفاده از کارت سوخت چه می تواند باشد.

وی ادامه داد: احتمال این می رود که دولت با این کار به دنبال دو هدف است، یکی افزایش نرخ بنزین و دیگری موضوع سهمیه بندی بنزین است که هنوز دولت در این باره با مجلس جلسه یا مشورتی نداشته است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون برنامه و بودجه سال جاری خبری از افزایش نرخ حامل های انرژی بویژه بنزین نیست، اما دولت بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها اختیار این را دارد که تا 15 درصد افزایش قیمت در حامل های انرژی را اعمال کند .

قره خانی آلوستانی افزود: دولت با راه اندازی مجدد کارت سوخت از تیر ماه سال جاری زمزمه و احتمال افزایش نرخ بنزین و سهمیه یندی شدن را بالا برده است و احتمال قوی دولت به دنبال این موضوعات نیز است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.