بازگشت به صفحه کامل
باحضور سرپرست شبکه بهداشت میبد:

از پرستاران شاغل در اورژانس 115 میبد تجلیل شد+پیام تبریک رییس شبکه بهداشت


بمناسبت سالروز تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران شاغل در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی -اورژانس115- میبد تجلیل شد.

به گزارش "میبدخبر" دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان میبد با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این شهرستان، از زحمات پرستاران شاغل در این عرصه قدردانی کرد و این روز خجسته را تبریک گفت.

قرائت پیام تبریک رییس شبکه بهداشت میبد به پرستاران و توزیع شیرینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این پیام تبریک آمده است:

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: "هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می شود".

پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا. پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار نیست؛ فقط نگهبانی از مرز حیات بیمار نیست؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار؛ وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار؛ پرستاری حفظ جان بیمار است و تقویت روح او؛ درمان زخم های بیمار است و مرهم نهادن بر زخم های درون او. پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح؛ روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی. برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص.

روز میلاد زینب کبری(س)، پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش های زخم دیده در تاریخ شیعه را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان تبریک می گوییم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند.

اینجانب با تبریک روز پرستار، ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر جواد سهیلی

رییس شبکه بهداشت و درمان میبد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.