بازگشت به صفحه کامل

از قضات و مسئولین دادگستری شهرستان میبد تجلیل شد


فرماندارمیبد به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با حضور در دادگستری این شهرستان و اهداء لوح و شاخه گل از رئیس و کارکنان این اداره تجلیل کردند.

به گزارش "میبدخبر"، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، دادستان شهرستان میبد در این دیدار با اشاره به وظایف سنگین دستگاه قضا، رسیدگی به پرونده‌ها و پیش‌بینی‌های وضعیت گفت: این حجم از کار با بودجه‌ای‌ که تخصیص داده می‌شود مطابقت ندارد.

جعفری افزود: امروز بیش از 15 میلیون پرونده در دادگستری‌ها وجود دارد درحالی‌که فقط 10 هزار قاضی جذب‌شده است و این قطعاً نارضایتی مردم را موجب می‌شود که انتظار داریم این موضوع در مجلس مطرح شود.

رئیس دادگستری میبد هم به خلأ قانون در دستگاه قضا پرداخت و افزود: برای پیشگیری و رسیدگی به بسیاری از آسیب‌ها ازجمله در حوزه رسیدگی به پرونده‌های غیربومی‌ها خلأ قانونی وجود دارد که باید این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم با گرامی داشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه به کارکنان دستگاه قضا گفت: امروز 40 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق‌دان و متخصص در رشته حقوق هستند.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی افزود: این نمایندگان با عضویت در کمیسیون‌های مختلف ازجمله کمسیون حقوق مجلس می‌توانند نقش مؤثری در مسائل حقوقی داشته باشند.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.