بازگشت به صفحه کامل
در حاشیه تعیین شروط «من در آوردی» باهنر برای آزادی سران فتنه!

از جانب کدام مقام مسئول برای آزادی سران فتنه شرط تعیین می کنید!؟


گویا آقای باهنر احساس کرده اند مسئله ی فتنه نیز مانند دیگر دعواهای سیاسی است که ایشان بخواهنند با پا در میانی مصالحه ایجاد کنند یا با لابی گری دعوا را به نفع یک طرف پایان ببخشند.

به گزارش "میبد خبر"؛ به نقل از گروه سیاسی – رجانیوز، با وجود گذشت بیش از 6 سال از فتنه ی  88 و باقی بودن خسارات و تلخ کامی های غیرقابل جبران ناشی از آن و  در شرایطی که سران و  آمران این فتنه پر خسارت هنوز نسبت به این گناه بزرگ اعتراف و از ملت ایران عذرخواهی نکرده اند، برخی چهره های تقریبا بازنشسته سیاسی، با نسخه پیچی های عجیب و تامل برانگیز موجبات جنجال و هیاهوی رسانه های خارجی حامی فتنه را فراهم می کنند.

 

به گزارش رجانیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه ی پیروان خط امام و رهبری و همچنین دبیرکل جامعه ی اسلامی مهندسین اخیرا در رابطه با مسئله ی حصر سران فتنه در مصاحبه ای اظهارداشته است : اگر قرار باشد دادگاهی برای این افراد برگزار شود حکم اجرایی در مورد آنها خیلی سخت است و نتیجه رای این دادگاه هم به ضرر اصلاح‌طلبان و هم به ضرر خود این افراد خواهد بود. حتی اخیرا هم برای آقای مهندس موسوی پیغام فرستادم که اعلام کند در صورتی که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما گویا وی نپذیرفت

 

این در حالی است که به نظر می  رسد آقای باهنر مسئله ی فتنه را دعوایی سیاسی میان دو جناح خاص تلقی کرده است که با پا در میانی یا لابی گری برخی سیاسیون  و با فرمول «برد -برد» به پایان برسد.

 

اما در این میان شاید یادآوری یک نکته خالی از لطف نباشد که اساسا فتنه ی 88 فراتر از دعوای سیاسی جناح های سیاسی،  موجب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به بدنه و چارچوب نظام شده و به تعبیر رهبر انقلاب، کشور را به لبه ی پرتگاه برده که مسببین این جنایت و گناه بزرگ، لازم است بها و مجازات آن را به ملت ایران بپردازند.

 

رهبر انقلاب در همین رابطه  فرمودند: در انتخابات سال ۸۸، آن کسانی که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه‌ی با تقلب، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهی نمیکنند؟ در جلسات خصوصی میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟۱۳۹۲/۰۵/۰۶

 

باید از آقای باهنر سوال کرد که وقتی سران فتنه هنوز حاضر نشده اند حتی از جنایات خود عذرخواهی کنند، ایشان با چه اجازه ای و به نمایندگی از کدام ذی حقی به سران فتنه پیغام میدهند و برای آزادی آن ها شروط من در آوردی! تعیین میکنند.

 

این نکته نباید فراموش شود که شاکی اصلی پرونده ی سران فتنه ملت ایران و نظام اسلامی هستند نه احزاب سیاسی.

 

 

منبع: رجا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.