بازگشت به صفحه کامل
سیدمحسن فلاح معاون فرماندار میبد:

آزمایش و مشاوره ژنتیک برای میبدی ها رایگان شد/ شهرداری با افراد متخلفی که باعث سدمعبر می شوند قاطعانه برخورد کند


مرکز ژنتیک میبد به عنوان مرکز پایلوت در کشور معرفی شده و شهروندان می توانند آزمایش ها و مشاورهای ژنتیک را به صورت رایگان از این مرکز دریافت کنند.

به گزارش خبرگار میبدخبر: سیدمحسن فلاح در جشنی که به مناسبت روز جهانی معلولین در سالن آمفی تئاتر فرمانداری برگزار شد این روز را به تمامی معلولان شهرستان تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معلولان هرگز نباید خودباوری را فراموش کنند افزود: معلولین باید در جلسات از موفقیت ها و دست آوردهای خود صحبت کنند و بعد در مورد مشکلاتشان صحبت کنند.

معاون فرماندار میبد خاطر نشان ساخت: در شهرستان میبد قهرمان تنیس روی میز، قاری برتر کشوری از بین معلولین عزیز داریم.

وی بهترین هدیه به معلولین را مناسب سازی ادارات، ارگان  و محیط شهری بیان کرد و خاطر نشان ساخت: سدمعبر در پیاده روهای شهرستان برای معلولان واقعا یک معضل است.

وی تاکید کرد: تیم اجرائیات شهرداری می توانند ظرف دوماه با استفاده از بندهای قانونی با افراد متخلفی که سد معبر می کنند برخورد کنند و سدمعبرها را جمع کنند.

معاون فرماندار از تیم اجرائیات شهرداری شهرستان خواست تا محکم تر و جدی تر با این افراد برخورد کنند.

در ادامه سید محسن فلاح به بحث ساخت 120 واحد مسکونی برای معلولان اشاره کرد و افزود: با خیرین در بحث های معلولین صحبت کرده ایم و به نتایج خوبی نیز در زمینه ساخت مسکن دست یافته ایم.

معاون فرماندار میبد از میبد و سه شهر دیگر کشور به عنوان شهرهای پایلوت که در کشور برای درمان بیماری های ژنتیکی انتخاب شده اند خبر داد و افزود: مرکز ژنتیک میبد به عنوان مرکز پایلوت در کشور معرفی شده و شهروندان می توانند آزمایش ها و مشاورهای ژنتیک را به صورت رایگان از این مرکز دریافت کنند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم همشهریانی که ازدواج های فامیلی، بیماری های خاص در فامیل دارند از این موقعیت استفاده کنند و بدون مشاوره و آزمایش ژنتیک مراسم ازدواج انجام ندهند. 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.