بازگشت به صفحه کامل

آیت الله اعرافی در جلسه شورای آموزش و پرورش میبد:

اردوگاه بنستان ظرفیتی مناسب برای کل استان می باشد+ تصاویر


آیت الله اعرافی در جلسه شورای آموزش و پرورش میبد گفت : اردوگاه بنستان ظرفیتی مناسب برای کل استان است و باید همه مسئولین استان و شهرستان در تکمیل زیرساختهای آن تلاش کنند.

به گزارش میبد خبر، شورای آموزش و پرورش میبد در اردوگاه فرهنگی تفریحی آیت الله خامنه ای بنستان در۴۵ کیلومتری این شهرستان با محوریت تامین زیرساخت های این اردوگاه و با حضور امام جمعه میبد، امام جمعه ندوشن، فرماندار میبد، مدیران کل اداره گاز و راهداری و حمل نقل جاده ای استان و اعضای این شورا برگزار شد.

امام جمعه میبد با قدردانی از مدیرآموزش و پرورش و همه دست اندرکاران در احداث 6 سوئیت اقامتی و زیرسازی و آسفالت 9 کیلومتری مسیر بنستان افزود : برای بهره بیشتر از این فضا باید طرح جامعی برای این اردوگاه تهیه شود.

در این جلسه یکصد میلیون تومان یکی از خیرین میبد و 50 میلیون تومان امام جمعه به احداث درمانگاه و سالن ورزشی ندوشن اختصاص دادند .

آیت الله اعرافی گفتِ : هر چه در زمینه آموزش و پرورش هزینه کنیم باز هم کم است و باید همه مسولین دستگاه هایی که در این جلسه حضور دارند ، مثال آموزش و پرورش را اولویت اول خود قرار دهند.

فرماندار میبد هم با ارائه گزارشی از فعالیت های خود گفت : سال گذشته با پیگیری هایی که شد بیش از 2 هزار تن قیر برای شهرستان اختصاص یافت که شاید در تاریخ شهرستان بی سابقه بود.

برق رسانی ،گازرسانی ، جدول گذاری و رفع مشکل آنتن دهی اردوگاه بنستان از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.