بازگشت به صفحه کامل


ارایه خدمات مشاوره ای رایگان در مرکز پیوند میبد


رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس و لزوم توجه به سلامت روان خانواده ها خدمات مشاوره ای تلفنی توسط مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند (تحت پوشش اداره انجمن اولیا و مربیان) انجام می شود.

به گزارش میبد خبر، ابراهیم پیمان فر با تأکید بر ادامه اجرای مستمر برنامه های اداره انجمن اولیا ومربیان در راستای پیشگیری و  مقابله با ویروس کرونا  گفت : به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و لزوم ارائه خدمات در راستای بهداشت روانی خانواده ها خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی  در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی افزود : در حال حاضر پنج مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در سطح استان دایر می باشد که جهت کاهش استرس، اضطراب و تقویت آرامش خانواده ها آماده ارایه خدمات مشاوره ای می باشند.

ابراهیم پیمان فر همچنین به موضوع ارائه خدمات مشاوره ای در  فضای مجازی اشاره و تصریح کرد : با توجه به اینکه در حال حاضر همه آموزش ها به صورت غیر مستقیم  می باشد ، مدرسین آموزش خانوداه مطالب ارزنده روانشناختی را از طریق گروه ها وکانال های فضای مجازی در اختیار اولیای دانش آموزان قرار می دهند.

مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند شهرستان میبد:

شماره تماس : 32327575                          روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 10 الی 12 صبح

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.