بازگشت به صفحه کامل
معاون فرماندار میبد:

ادامه فعالیت عادی فروشگاه های مجاز شهرستان میبد با توجه به دستورالعمل وزارت کشور


سید بهروز موسوی گفت: با عنایت به دستورالعمل وزارت کشور، کلیه فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش مواد پروتینی و نانوایی ها به فعالیت عادی خود ادامه خواهند و سایر اصناف و کسبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

به گزارش میبدخبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال مسدودسازی ورودی های شهرستان های میبد و ارکان و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و مسافرین و ممنوعیت هرگونه تجمع در روز طبیعت، در دستور کار قرار گرفته است . در این راستا کلیه پارک های شهرستان ها تعطیل و خروجی های هر دو شهر نیز مسدود می شود.

سید بهروز موسوی ادامه داد: با عنایت به دستورالعمل وزارت کشور، کلیه فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش مواد پروتینی و نانوایی ها به فعالیت عادی خود ادامه خواهند و سایر اصناف و کسبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان های اردکان و میبد تصمیمات آینده با هماهنگی هر دو شهرستان ابلاغ خواهد شد.
موسوی اضافه کرد: تمامی تصمیمات اتخاذ شده در راستای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می باشد و در این راستا تاکید بر حضور شهرندان در منزل و پرهیز از ترددهای غیرضروری می باشد.
وی تاکید کرد: تمامی این تصمیمات با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و با عنایت به جلسه مشترک فرماندارن شهرستان های میبد و اردکان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.