بازگشت به صفحه کامل

اختصاص ۵۴ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده ندوشن به ورزنه


فرماندار شهرستان میبد گفت :مبلغ ۵۴ میلیارد ریال برای تکمیل جاده ندوشن به ورزنه اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش میبد خبر، حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد در  نشست شورای اداری  ندوشن گفت:در سالجاری ، جاده ندوشن به ورزنه به طول 60 کیلومتر تکمیل می شود.تکمیل جاده ندوشن به ورزنه

وی از تعریض جاده فولادآلیاژی به ندوشن به طول 30 کیلومتر ،اخذ یک درصد از سهم فروش معادن برای جبران‌ خسارات زیست محیطی برای احیای مراتع و  تکمیل طرح فاضلاب شهر و احیای بافت تاریخی بعنوان مهمترین تصمیمات این نشست برای اجرا در سالجاری یاد کرد.
 
آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در این  نشست با اشاره به قابلیتهای فرهنگی و اجتماعی ندوشن بر ضرورت تکمیل آموزشگاه برکت و توسعه فعالیتهای فرهنگی در ندوشن تاکید کرد.
 
احداث جاده ندوشن به ورزنه از سال 87 آغاز شده که با تکمیل و بهره برداری از آن بیش از ۷۰ کیلومتر مسیر استان های یزد و اصفهان کوتاه می شود وموجب سهل شدن و همچنین نزدیکی ترابری بین دو استان یزد و اصفهان و رونق گردشگری بدلیل قرار گرفتن قلعه خرگوشی و باتلاق گاوخونی در این مسیر  نیز می شود.
 
ندوشن یکی از شهرهای شهرستان میبد استان یزد است. این شهر در کنار جاده باستانی یزد _ اصفهان (جاده گاوخونی) واقع شده‌است و فاصله آن تا شهرستان تاریخی ورزنه (اصفهان) ۹۵ کیلومتر است.
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.