بازگشت به صفحه کامل

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان میبد


فرمانده انتظامی میبد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.

به گزارش میبدخبر، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و همچنین مقابله با تهیه و توزیع موادمخدر و برخورد با سارقان و مجرمان، طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر میبد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در مناطق آلوده و جرم خیز، شش خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی میبد با بیان اینکه این طرح با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و با همکاری پلیس‌های تخصصی در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد گفت: ماموران انتظامی در اجرای این طرح نیز ۹۶۵ گرم شیشه و ۲۳۸ گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ موسوی هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده را ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم دانست و گفت: پلیس در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از کشف ۱۲ راس احشام و دستگیری ۵ سارق و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی میبد بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به سرقت ۱۲ راس احشام در محله‌های مختلف این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی جهت رسیدگی و صدور حکم معرفی شدند.

انتهای پیام/

ایلنا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.