بازگشت به صفحه کامل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

اجرای طرح‌ های فرهنگی از اولویت‌های سپاه است+ تصاویر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در دیدار فرماندار از سپاه میبد با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف ماموریت دارد گفت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های سپاه است.

به گزارش میبد خبر، فرماندارمیبد با حضور در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد انتخاب شایسته سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی فیروزآبادی را به فرماندهی این ستاد تبریک گفت.

سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی‌فیروزآبادی در دیدار با فرماندار شهرستان میبد، ضمن تشریح برخی از برنامه‌ها و الویت‎های پیش رو در سپاه افزود: امروز یکی از اولویت‌های سپاه، ورود به برنامه‌های فرهنگی است و باید با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوان شهرستان این آسیب‌ها را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج تمام توان خود را در جذب حداکثری و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و اجرای برنامه‌های امید آفرین در سطح شهرستان به کار خواهد گرفت.

بهشتی در مورد مهمترین محورهای اجرایی ناحیه مقاومت بسیج میبد اظهار داشت: احیای پایگاههای غیر فعال و نیمه فعال محلات شهرستان با تکیه بر کیفیت بخشی حلقه های صالحین، راه اندازی برنامه های عملیاتی و تاکتیکی و توانمند سازی هسته های فرهنگی در رده های مقاومت از مهمترین اولویت های کاری ناحیه مقاومت بسیج میبد می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ارائه خدمات شایسته در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، درمانی، رفاهی و ورزشی به بسیجیان و ایثارگران را به منظور جذب حداکثری و انسجام سازمانی و اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سپاه میبد برشمرد.

وی در مورد برنامه های عمرانی سپاه میبد بیان داشت: تکمیل پروژه های نیمه ساز ناحیه مقاومت مانند استخر شنا، درمانگاه امام حسین(ع)، احداث مسجد و سالن آمفی تئاتر، سالن تیر اندازی، سالن ورزشی و سوله های سالن 9 دی از مهمترین برنامه ای عمرانی است که در حال پیگیری آنها هستیم.

بهشتی توانمند سازی مدیران بسیجی، محتوا بخشی فعالیتهای فرهنگی و آموزشی به منظور مقابله جدی با سطوح مختلف جنگ نرم را از تدابیر سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد که در جهت تحقق آن تلاش جدی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد از ایجاد اتاق فکر و هیات های اندیشه ورز در سطح ناحیه خبر داد و گفت: این اتاق فکر ها در جهت رصد فعالیتها، بررسی ضعف ها و چالش های سازمانی، ارائه راهکار و راهبردهای اجرایی در مدیریت بسیج شهرستان و تنظیم برنامه های 5 ساله مطابق با تدابیر و منویات رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و سیاستهای اجرایی سازمان بسیج مستضعفین برنامه ریزی می کنند.

وی در پایان حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست از آرمانهای والای دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از مهمترین اهداف سپاه دانست و اذعان داشت: پاسداشت خانواده محترم شهداو ایثارگران، بازنشستگان و پیشکسوتان بسیج و استفاده از ظرفیت بالای آنها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت های اصلی و اجرایی ناحیه مقاومت بسیج میبد می باشد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.