بازگشت به صفحه کامل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد مطرح کرد

اجرای رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله 2 در شهرستان میبد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 با حضور پر شور بسیجیان و گردان های بیت المقدس 15 شهریورماه در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

مصطفی بهشتی در گفتگو با خبرنگار  میبد خبر در خصوص برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در شهرستان میبد بیان داشت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» روزهای 15 و 16 شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور، در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی، 4 گردان الی بیت‌المقدس و یک هزار بسیجی در سطح شهرستان میبد شرکت خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به اهداف این رزمایش خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار بسیج شهرستان میبد، مأیوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی، ایجاد نشاط، امید و انگیزه در بین بسیجیان و آحاد جامعه، حفظ انسجام و آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس و خدمت‌رسانی به مردم در حاشیه شهرها و روستاها در قالب گروه‌های جهادی از دیگر اهداف مهم این رزمایش یک‌روزه است.

وی در خصوص برنامه‌های روز اول رزمایش در میبد ابراز داشت: اعزام گروه‌های جهادی جهت خدمت‌رسانی، فراخوانی و تجمع بسیجیان در حوزه‌های مقاومت، پیاده‌روی و رژه خودرویی بسیجیان به سمت مصلا آیت‌الله اعرافی(ره)، سازمان‌دهی و توجیه بسیجیان گردان‌ها و تمرین رژه، دیدار با امام‌جمعه شهرستان و افتتاح پایگاه مصلا، اجرای مراسم در گلزار شهدای فیروزآباد، راهپیمایی شبانه و اجرای گشت‌های محله محور بسیج و حضور در میدان‌ها اصلی شهر از برنامه‌های روز نخست رزمایش است.

بهشتی اظهار داشت: این رزمایش روز جمعه 16 شهریورماه با برپایی دعای ندبه در محل مصلا پایان خواهد یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد بابیان اینکه دشمن تلاش می‌کند احساس امنیت را از مردم بگیرد، تأکید کرد: جنگ اقتصادی دشمن امروز علیه انقلاب اسلامی آغازشده و سپاه و بسیج نیز در کنار دولت حضور دارند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در پایان از همه بسیجیان گران‌های بیت‌المقدس خواست تا ضمن حضور باصلابت خود بار دیگر اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش بگذارند تا به دشمنان ثابت کنند که پای نظام و ارزش‌های والای آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/اد

 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.