بازگشت به صفحه کامل
حجتالاسلام محمد اعرافی در خطبه های عبادی، سیاسی این هفته:

اجراي حكم برخی از مفسدان اقتصادي ، امنيتي و سياسي ، طعم شيرين عدالت علوي در كام ملت بود


امام جمعه موقت ميبد با اشاره به اجراي احكام حكم عادلانه قضايي در مورد بعضي از مفسدان اقتصادي گفت : اجراي حكم عادلانه اخير از سوي دستگاه قضا در خصوص مفسدان اقتصادي ، امنيتي و سياسي ، طعم شيرين عدالت علوي در كام ملت بود .

به گزارش میبد خبر، امام جمعه موقت ميبد  با اشاره به اجراي احكام حكم عادلانه قضايي در مورد بعضي از مفسدان اقتصادي گفت : اجراي حكم عادلانه اخير از سوي دستگاه قضا در خصوص مفسدان اقتصادي ، امنيتي و سياسي ، طعم شيرين عدالت علوي در كام ملت بود .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه ما حمايت قاطع خود را از دستگاه قضايي خود اعلام مي داريم گفت : مجرم در هر رنگ و لباس و در هر گروه و جناح مجرم است و بايد حكم عادلانه براي او جاري شود.

وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به اجلاس قضايي گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند : اين اجلاس ها معجزه نمي كند معجزه آنجاست كه دستگاه قضا در عمل و قاطعانه احكام را اجرا و مفسدان را به جزاي اعمال خودشان برساند .

حجت الاسلام محمد اعرافي در بخش دیگری از سخنان خود،ضمن اشاره به اینکه در برجام باید نقاط ضعف و قوت باهم دیده شود، تاکید کرد: نتيجه برجام در سرنوشت مملكت ما نقش تعيين كننده اي دارد و مجلس شوراي اسلامي در مقابل آزمون بسيار مهمي قرار گرفته است و بايد از هرگونه شتاب زدگي در رد يا قبول برجام پرهيز شود.

امام جمعه موقت ميبد با تاكيد بر اينكه برجام نبايد موجب تفرقه در صفوف ملت و بين ملت و دولت شود گفت : انقلاب ما از فراز و نشيب هاي زيادي به سوي اهداف عاليه و بلند در حركت است و نبايد بذر ياس و نااميدي را در ميان ملت كاشت .

خطيب جمعه موقت ميبد خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت : دشمنان ایران بايد بدانند که شکست ایران، خوابی تعبیر ناشدنی است، چرا كه از اول انقلاب تا به حال، پنج رئيس جمهور امريكا در آرزوي تسليم شدن ملت ايران  يا به گور رفتند و یا در تاریخ محو شدند و به فضل خدا اوباما، اين مكاره زمان هم مثل آنها نمي تواند ملت ايران را به تسليم وادارد.

وي با اشاره به برخي بيانات ضد ايراني از سوي دنياي استكبار و مقامات ايراني گفت : هيچ گاه اين دشمني ها از چشم تيزبين ملت ايران پنهان نخواهد ماند، و چه برجام را بپذیریم و چه رد کنیم، ما امريكا را همچنان مظهر استكبار و دشمني با خود مي دانيم 

محمد اعرافی با تاکید براینکه، نباید بذز یاس و ناامیدی را در دل ملت کاشت، تصریح کرد: ايران اسلامي همچنان متحد و قدرتمند با متحدان منطقه اي خود خواهد ماند و به ياري مستضعفان و مظلومان و به مبارزه بي امان با دنياي استكبار ادامه خواهد داد .

وي با اشاره به بيست و هشتم مرداد يادآور جنايت نگين و كودتاي امريكايي و انگليسي براي بازگرداندن رژيم پهلوي به سطلنت گفت : ملت ما فراموش نمي كنند كه دشمن با  انواع كودتا و جنايت و توطئه سعي كرد انقلاب اسلامي را به زانو در بياورد .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه چرا دشمن جرات به چنين اقداماتي پيدا كرد افزود : علت موفقیت دشمن در کودتای سال 42 را  اعتماد بي جای برخي از مسئولان آن زمان به دشمن و تكيه بر وعده هاي توخالي بود، وی تصریح کرد: هرموقع ما به به دشمن تکیه کنیم و بر وعده های توخالی او دل ببندیم، دچار شکست خواهیم شد.

خطيب جمعه موقت ميبد خاطرنشان كرد : به حمدالله با فرامین چراغ راه ما،  رهبر معظم انقلاب، امروزه  اين اعتمادهاي توخالي در بين ملت و مسئولين ما به دشمن نيست و هرگز به دام دشمن نخواهيم افتاد .

وی در بخش پایانی سخنان خود، حضور عاشورایی مردم در مراسم تشییع شهدای غواص را حاوی این پیام دانست که: ما هرگز پیام شهیدانمان را فراموش نخواهیم کرد و همچنین از حضور مردم میبد در مراسم سوگواری امام جعفر صادق(ع) تشکر و قدردانی کرد




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 4.5 stars out of 5.