بازگشت به صفحه کامل
با حضور مدیران شهری و مسئولین قضایی میبد؛

اتوبوس خانواده با عنوان «فرهنگسرای سیار» در میبد به حرکت درآمد+ تصاویر


با همکاری شورای شهر، شهرداری و دادگستری میبد اتوبوس خانواده با عنوان «فرهنگسرای سیار» در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و خانواده در میبد به حرکت درآمد.

حجت الاسلام علیرضا آقایی رئیس شورای اسلامی شهر میبد در گفت و گو با خبرنگار میبد خبر در رابطه با آغاز فعالیت فرهنگسرای سیار در شهرستان بیان داشت: این برنامه فرهنگی با همکاری شورای شهر، شهرداری، دادگستری و موسسه مهرآوران میبد اجرایی شد.

وی افزود: این اتوبوس متعلق به شهرداری میبد بوده که برای تجهیز و راه اندازی آن مبلغ 100 میلیون تومان هزینه شده است. این اتوبوس به امکاناتی نظیر کتابخانه، سیستم صوتی و تصویری و فضای اجرای تئاتر مجهز می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد در ارتباط با اهداف راه اندازی فرهنگسرای سیار اذعان داشت: برای مقابله با آسیبهای اجتماعی نظیر اختلافات خانوادگی، طلاق، اعتیاد و موارد دیگر در جامعه طرح راه‌اندازی اتوبوس فرهنگی در شهرستان میبد پیشنهاد شد که پس از پیگیری های صورت گرفته امروز شاهد آغاز به کار این فرهنگسرای سیار می باشیم.

حجت الاسلام آقایی در ادامه ابراز داشت: تعدادی مربی آموزش دیده و متخصص به همراه این اتوبوس که مجهز به امکانات فرهنگی است به ارائه خدمات مشاوره‌ای در مسائل مختلف خانواده می‌پردازند. همچنین برخی احکام صادر شده از سوی دادگستری میبد افراد خاطی را ملزم به انجام کارهای فرهنگی در این اتوبوس سیار می کند. 

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح بتوان اقدامات لازم را در راستای آگاهی بخشی به جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده به حداقل رساند.

در ادامه این برنامه نشست مشترکی با حضور نماینده مردم تفت و میبد، اعضای شورای شهر و شهردار و مسئولین قضایی شهرستان در روستای اشنیز برگزار شد.

در این نشست مشترک طرفین در رابطه با مسایل مهم شهری میبد به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 4.0 stars out of 5.