بازگشت به صفحه کامل
آنچه در برنامه 90 گذشت؛

ابوالقاسم پور: آقای کفاشیان! آن دنیا باید جواب این خنده های تمسخرآمیز را بدهی!/ علی کریمی، محبوب‌ترین بازیکن ۲۰ سال اخیر پرسپولیس


برنامه نود این هفته از ساعت 22:25 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:35 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش میبد خبر به نقل از 90، برنامه نود این هفته از ساعت 22:25 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:35 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

برنامه نود دوشنبه ۴ اسفند از ساعت ۲۲:۲۵ به منظور بررسی مسابقات لیگ برتر هفته گذشته از شبکه سوم سیما آغاز شد. این برنامه با تبریک عادل فردوسی پور به مناسبت سالروز تولد حضرت زینب(س) و همچنین روز پرستار به تمام پرستاران کشور آغاز شد.

 

بخش اول برنامه پخش سوال پیامکی برنامه درخصوص انتخاب بهترین بازیکن ۲ دهه اخیر باشگاه پرسپولیس بود.

 

انتخاب محبوب ترین بازیکن پرسپولیس و ایران

در این نظرسنجی پرسیده شد محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس کدام است؟ ۱- کریم باقری ۲- علی دایی ۳- احمدرضا عابدزاده ۴- علی کریمی ۵- مهدی مهدوی کیا

عادل فردوسی پور در توضیح این نظرسنجی گفت: قرار است ما محبوب ترین بازیکن ایرانی را انتخاب کنیم به همین خاطر طی سه شب محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس، استقلال، و سایر بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد که امشب نوبت پرسپولیس است. با کلی تحقیق به این ۵ گزینه از پرسپولیس رسیدیم که در این بین افشین پیروانی با ۱۱ سال سابقه کاپیتانی پرسپولیس و رضا شاهرودی هم خیلی نزدیک بودند و می توانستند قرار بگیرند. بازیکنانی چون بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک و محسن خلیلی و حمید استیلی هم از پرسپولیس بودند که محبوب بودند و نشد در بین گزیه ها قرار بگیرند. بازیکنانی چون فرشاد پیوس و مجتبی محرمی هم چون در این دو دهه در سطح اول فوتبال نبودند در نظرسنجی قرار نگرفتند.

 

وی ادامه داد: برای استقلال ما خودمان ۲ گزینه که محبوبیتشان نیازی به اثبات ندارد یعنی علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی را از قبل انتخاب کرده ایم و برای انتخاب سایر گزینه ها در سایت نظرسنجی قرار داده ایم. از بین اسامی ۱۵ بازیکنی که در سایت قرار دارند با کمک مخاطبان سایر گزینه های نظرسنجی را انتخاب می کنیم. در نهایت یک شب نیز تا پایان فصل به نظرسنجی گزینه های غیر پرسپولیسی و استقلالی اختصاص می دهیم و در آن از میان بازیکنانی چون جواد نکونام، محرم نویدکیا، رضا قوچان نژاد، خداداد عزیزی و ... محبوب ترین بازیکن را انتخاب می کنیم تا به نظرسنجی نهایی راه پیدا کند و محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر را مشخص کنیم.

 

فردوسی پور در ادامه گفت فردا روز مهندس هم هست و این روز را به تمام مهندسان کشور تبریک می گوییم. همچنین به جعفر برزگر خبرنگار ورزشی که در غم از دست دادن برادرش به سوگ نشسته تسلیت می گوییم.

 

با معرفی ابراهیم میرزابیگی به عنوان کارشناس داوری برنامه قرعه کشی مسابقه پیامکی هفته گذشته برگزار شده و نفرات برنده مشخص شدند.

 

مسابقه تیم های نفت تهران و الجیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به عنوان اولین بازی برنامه پخش شد.

 

فردوسی پور پس از پخش بازی گفت تبریک میگیم به تیم نفت چهارمین نماینده ما در جام باشگاه های آسیا شد، خودتون می‌دونید که این تیم میتونست چه سرنوشتی داشته باشه و الان کجاست! آرزوی موفقیت می کنیم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و انشاالله که طلسم سه دهه قهرمان نشدن تیم های ما در این رقابت ها شکسته شود.

 

در ادامه معرفی رقبای تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

بازی تیم های راه آهن و پدیده اولین مسابقه از هفته بیست و یکم بود که در برنامه این هفته پخش شد.

موفقیت مجید جلالی در جوانگرایی

سپس بازی زیبای تیم های سایپا و فولاد پخش شد.

سایپا در این بازی با دو بازیکن ۱۶ و ۱۷ ساله که برای اولین بار در لیگ به میدان می رفتند وارد بازی شد و به همین بهانه بررسی عملکرد مجید جلالی با جوانگرایی موفق در تیم هایش انجام شد.

پس از آن بازی تیم های پرسپولیس و صبا همراه با حواشی بازی و اعتراض هواداران به حمید درخشان پخش شد. بازیکنان این تیم در مصاحبه هایشان متفق القول به هواداران برای اعتراض حق می دادند.

 

داوری پرسپولیس مشکلی نداشت

در ادامه داوری بازی پرسپولیس و صبا کارشناسی شد با ذکر این نکته از سوی فردوسی پور که گفت خوشبختانه از ۸ بازی این هفته فقط ۴ بازی مشکل داوری داشت و تنها بازی که خیلی مورد داشته بازی سپاهان - ذوب آهن بوده.

میرزابیگی در این باره گفت: سرنگونی هادی نوروزی در نیمه اول با ضربه پای مدافع صبا پنالتی نبود و خود نوروزی بود که پایش را به مدافع حریف زد. همچنین هل دادن گابریل از پرسپولیس در نیمه دوم خطایی نبود، این دست گذاشتن بازیکن صبا نبود که باعث پرت شدن بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی برای این تیم رخ نداد.

تشبیه قرارداد دایی به ترکمنچای!

تقویم نبود بخش بعدی بود که پخش شد.

از جمله آیتم های تقویم این هفته تولد کریم باقری و محمد خاکپور در ۱ اسفند، تولد روبرتو باجو در ۱۸ فوریه، تولد مایکل جردن اسطوره بسکتبال در ۱۷ فوریه و تولد محمدرضا حیدریان در ۲۸ بهمن بود. از دیگر اتفاقات این هفته برد دوم اسفند سال ۷۴ پرسپولیس برابر استقلال اهواز در فصلی با قهرمانی عجیب پرسپولیس با وجود فاصله ۱۳ امتیازی با صدر جدول بود. سالگرد امضای قرارداد ترکمنچای هم اول اسفند بوده که با این بهانه برنامه نود قراردادهای علی دایی و رضا حقیقی با پرسپولیس و بازیکنان خارجی این سال ها با استقلال را به قرارداد ترکمنچای فوتبالی تشبیه کرد!

 

۵۲ دقیقه پس از آغاز برنامه برای اولین بار آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که تا این لحظه نزدیک ۸۰۰ هزار نفر در نظرسنجی شرکت کرده بودند.

پس از مشاهده آمار نود درجه با مرور طنزآمیز مسابقات هفته پیش لیگ برتر روی آنتن رفت.

پنالتی ذوب آهن گم شد

دربی زیبای اصفهان مسابقه بعدی هفته بیست و یکم بود که پخش شد.

داوری مسابقه پس از آن کارشناسی شد که میرزابیگی معتقد بود: در صحنه پنالتی سپاهان داور کارتی نشان نداد در حالی که باید مدافع را با کارت قرمز جریمه می کرد. اخراج رحمان احمدی دروازه بان سپاهان صحیح بود چرا که نفر آخر بود و فقط برای زدن مهاجم بیرون آمد. همچنین یک پنالتی برای ذوب آهن اعلام نشد که در این صحنه کاوه رضایی را هل دادند. (ویدئو)

در میان کارشناسی داوری این بازی زنگ خوردن و خاموش نشدن گوشی ابراهیم میرزابیگی لحظات جالبی را رقم زد.

پس از داوری آنالیز بازی سپاهان و ذوب آهن هم پخش شد.

حسن زاده: استقلالی بودم، الگوی ورزشی ام علی دایی است

مسعود حسن زاده بازیکن جوان تیم ذوب آهن مهمان این برنامه نود بود و با حضور او گفتگوی ویژه این هفته نود آغاز شد:

* حسن زاده در ابتدا درباره سن خود گفت متولد ۲۳ فروردین ۷۰ هستم و این فروردین

وارد ۲۴ سالگی می شود و همین جا بحث جالب فردوسی پور و حسن زاده آغاز شد به طوری که حسن زاده شدیدا متعقد بود ۲۳ سالش تمام می شود و وارد ۲۴ سالگی می شود و فردوسی پور می گفت ۲۴ سالش تمام شده و وارد ۲۵ سالگی می شود!

* بچه شرق تهران و منطقه پیروزی بودم و فوتبالم را از تیم محلی شهید ایزدپناه تهران شروع کردم. ۲ سال به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانستم فوتبال بازی کنم و سپس در ۱۶ سالگی به تیم جوانان استقلال پیوستم که با این تیم قهرمان تهران شدیم و الان ۴-۵ بازیکن از همان تیم در لیگ برتر بازی می کنند. در این تیم زیاد بازی به من نرسید تا به داماش تهران رفتم و ۲ سال آنجا بودم و آقای گل تهران شدم. با صحبت با آقای فرکی به نفت تهران رفتم که برای امیدها بازی می کردم و با تیم بزرگسالان تمرین می کردم که فرصت بازی به من نرسید تا به لیگ یک و تیم مس رفسنجان رفتم.

* پاسخ من به سوال نظرسنجی علی دایی است چون الگوی ورزشی من است.

* یحیی گل محمدی به ما می گوید من کسی که پاس گل می دهد را بیشتر از گلزن دوست دارم، من هم پاس گل زیاد داده ام، پنالتی هم گرفته ام.

* مشکلی با تعویض شدن ندارم و اگر مربی صلاح بداند من را تعویض می کند و اعتراضی نمی کنم.

* برنامه نود را اولین بار وقتی ۱۲ - ۱۳ ساله بودم با شرایط سخت دیدم. آن موقع تلویزیون ما در هال بود و همه همان جا می خوابیدند و من مجبورم بودم با هدفون صدا را گوش کنم و وقتی هدفون در می آمد همه بیدار می شدند!

* ما از اول فصل خوب شروع نکردیم چون ۸۰ درصد اسکلت اصلی ذوب آهن همراه با کادرفنی آن این فصل عوض شده و زمان برد تا تیم جا بیفتد و بالاخره نتیجه داد. ما تا اینجا خوب آمدیم اما به همین مقدار بسنده نمی کنیم و به اهداف بزرگتری فکر می کنیم.

* به اروپا فکر می کنم و ۱۰۰ درصد تمام برنامه ام ترانسفر از ذوب آهن به اروپا است. من سنی ندارم که الان به کشورهای عربی بروم و انشاالله اول به تیم ملی و سپس به باشگاه های اروپایی راه پیدا می کنم.

* از کارلوس کی روش صمیمانه تشکر می کنم که به من اعتماد کرد. من جزو ۵۰ نفری هستم که پاسپورتم را برای اردوی تیم ملی گرفته اند.

در میانه گفتگو با حسن زاده بخشی درباره پیش بازی تهیه شده از سوی باشگاه پرسپولیس برای بازی با لخویا و مصاحبه با بازیکنان این تیم پخش شد.

ضمن پخش این بخش فردوسی پور گفت امیدواریم همانند بازی نفت و الجیش که تماشاگران استقبال خوبی داشتند فردا برای بازی پرسپولیس و همچنین سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به ورزشگاه بروند.

همچنین پس از آن بخش اول از ۹۰ تا ۹۰ با بررسی حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد.(ویدئو)

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور نیز در ادامه پخش شد.

نتایج نظرسنجی برای اولین بار ساعت ۰۰:۰۶ پخش شد که علی کریمی با ۲۶ درصد آرا اول بود و علی دایی و احمدرضا عابدزاده با ۲۱ درصد آرا پس از وی قرار داشتند.

بخش دوم از ۹۰ تا ۹۰ در ادامه روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور ضمن توضیح درباره این بخش گفت: یک اتفاق خوب در تبریز افتاده، یک پیمانکار سالن های ورزشی به دلیل سقوط تیر دروازه روی یک بازیکن و فوت شدن او مشکل پیدا کرده اما مسئولان باشگاه گسترش فولاد تقبل کرده اند دیه وی را پرداخت کنند تا این فرد به زندان نیفتد.

ساعت ۰۰:۳۰ بار دیگر آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که این بار آرای علی کریمی ۲ درصد افزایش پیدا کرده و ۲۸ درصد شده بود.

بازی کم حادثه و پرحاشیه گسترش فولاد و استقلال بازی بعدی بود که در برنامه این هفته پخش شد.

مهم ترین حاشیه این مسابقه بخشش غیرمنتظره جاسم کرار بازیکن عراقی تیم استقلال یک روز قبل از بازی بود که به همین بهانه براتی کارشناس حقوقی فوتبال و بزرگی مسئول حقوقی باشگاه استقلال روی خط برنامه آمدند و در این زمینه توضیحاتی دادند.

 

براتی: هم تعلیق حکم کرار غلط بود هم تشدید آن

احمدرضا براتی در ابتدا گفت: با تعلیق حکم جاسم کرار یک مسئله را متوجه شدیم و این که فهمیدیم این مسائلی که راجع به عدم ابلاغ آرای انضباطی سر آقای نبی شکسته می‌شد مشکل ایشان نبود، آقای نبی در این بخش مظلوم واقع شدند و پس از وی هم این مسئله ادامه پیدا کرد.

 

وی افزود: فرآیند رسیدگی به محرومیت آقای کرار سه مرحله بود که هر سه تصمیم کمیته انضباطی دارای ایراد و مشکل بود. رای اولیه که صادر شد از حیث ماده مورد استناد اشتباه بود. ایشان در اثر اعتراض به داور از زمین اخراج شده بود در حالی که به استناد ماده ای که مربوط به اعتراض به داور در مصاحبه مطبوعاتی بود محرومش کرده بودند.

 

همچنین این رای قطعی بود و تجدید نظرخواهی ویژه ای که باشگاه استقلال کرد قابل پذیرش نبود چون ماده که ای در تجدید نظرخواهی ویژه مورد استناد قرار می گیرد این است که اگر مدرکی در رسیدگی پنهان مانده باشد در این صورت می تواند تجدیدنظرخواهی ویژه شود. این اتفاق جلوی چشم میلیون ها بیننده افتاد بنابراین چیزی نبود که پنهان باشد و طرح تجدیدنظرخواهی ویژه و پذیرش آن کاملا غیرقانونی بود. اصلا امکان صدور دستور موقت هم کاملا اشتباه بود چون اینجا موضوعیت نداشت.

 

براتی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم با توجه به سوابقی که آقای کرار داشت شایسته محرومیت بود، اما رایی که بلافاصه باید اجرا می شد ۹ روز به تاخیر افتاد و اگر در این میان حقی از گسترش فولاد ضایع می شد چه کسی پاسخگو بود؟ از طرف دیگر کمیته انضباطی حق تشدید رایی که تجدیدنظر خواهی شده را نداشته و هم تعلیق غلط بود هم ۱ جلسه افزایش پیدا کردن محرومیت هم اجحاف در حق استقلال بود. احترام امام زاده دست متولی است و وقتی کمیته انبضاطی این چنین آرای خود را دچار تزلزل می کند نباید به دنبال تمکین اعضای فوتبال از آرای خود باشد.

بزرگی: حداکثر مجازات کرار یک کارت قرمز بود

سپس محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال از طریق تلفن به جمع اضافه شد و در این باره گفت: ما به این رای اعتراض داریم. کمیته انضباطی به دلیل زیاد بودن پرونده ها دچار کم دقتی شده است. باشگاه استقلال مخدوش بودن رای پرونده کرار را تذکر داد اما متاسفانه تشدید این حکم این شائبه را می رساند که اعضای کمیته انضباطی از تذکر باشگاه استقلال دلخور شده اند. آنها با تشدید حکم غیرمستقیم پیام دادند باشگاه ها بخش حقوقی خود را تعطیل کنند تا کسی متوجه این جور بی دقتی ها نشود و هوس اعتراض به سر کسی نزند.

وی ادامه داد: در این موضوع چند بی دقتی مهم اتفاق افتاده. اول اینکه استناد به بند ۲ ماده ۶۷ که مربوط به اعتراض در کنفرانس ها و مصاحبه هاست که ربطی به مسئله کرار نداشت. دومین بی دقتی رسیدگی ماهیتی به تجدیدنظرخواهی ویژه باشگاه استقلال بود. کمیته انضباطی باید بدون ورود به ماهیت درخواست ما را رد می کرد و اجازه اصلاح رای را نداشت. سومین اشتباه قاعده منع اصلاح رای به ضرر معترض است، به این خاطر که متخلف اگر بداند ممکن است تجدیدنظرخواهی کند و مجازات تشدید شود هرگز این کار را نمی کند و این یک اصل قانونی است که دوستان نقض کردند. در آیین نامه فیفا آمده امکان ندارد مجازات به ضرر معترض تشدید شود.

بزرگی در پایان گفت: امیدوارم دوستان کمیته انضباطی این تذکرات را نه از سر مچ گیری که از سر دلسوزی بدانند. معتقدیم شدیدترین مجازات کرار را داور در بازی اجرا کرد و محرومیت بیشتر نباید در نظر گرفته می شد.

فردوسی پور همچنین گفت با آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در این خصوص تماس گرفتیم که تلفن خود را جواب ندادند.

در ادامه بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی پخش شد.

سپس مسابقه استقلال خوزستان و ملوان که با فیروز کریمی اوج گرفته روی آنتن رفت.

بعد از آن داوری بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی بررسی شده و با نظر کارشناس برنامه مشخص شد خطای بازیکن تراکتورسازی بیرون از محوطه جریمه بود و پنالتی نفت مسجدسلیمان صحیح نبود. همچنین در بازی استقلال خوزستان و ملوان پنالتی ملوان درست بود.

رضاییان: یک بازیکن ما دستگیر شده، دیگری تحت تعقیب است!

رضاییان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان روی خط برنامه آمد و درخصوص مشکلات مالی عدیده ای که گریبان این تیم را گرفته صحبت کرد.

وی گفت: ما برای رفع مشکلات تیم به دنبال دریافت وام کالا بودیم! به ما گفتند باید ۲،۵ میلیون تومان بدهید تا ۱۰ تا به آن اضافه شود و در مجموع ۱۲،۵ میلیون وام به شما بدهیم که آن قدر طول کشید که دیگر فایده ای نداشت. خوشبختانه یک اسپانسر پیدا کردیم و توانستیم پول سفر و پاداش بچه ها را با تبلیغ روی پیراهنمان تامین کنیم.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا تیم های پرطرفدار شهرستانی دچار تنگنای مالی می شوند و کارشان سخت می شود. نفت مسجدسلیمان یک تفاوت با دیگر تیم های شهرستانی دارد و این که این تیم نفتی است و این شهر در کشور ما با نفت یک رنسانس ایجاد کرده و به آبادی کشور خدمت کرده و خیلی بد است که این تیم نفتی با این همه پشتوانه نفت در شهرش این طور برای رفتن به سفر دچار مشکل باشد. بسیاری اوقات اعضای هیئت مدیره ما از جیب پول دادند که در سفر ها به تیم کمک کنند و الان دیگر نمی شود این طور تیم را جلو برد. پول ما را وزارت نفت نباید بدهد. خیلی فرق هست که ما یک سفر با اتوبوس نمی توانیم برویم و نفت تهران که پول هواپیما ندارد بدهد.

رضاییان به شوخی گفت: من اینجا باید از سعدی و مولانا و نظامی و سایر شعرا تشکر کنم که هر هفته با توسل به یکی از این ها برای بچه ها قصه و داستان گفتم و اینکه مشکلات حل می شود و هفته بعد پول می رسد و تیم را جلو آوردیم. دیگر نمی توانستیم برای بچه ها قصه بگوییم و با توجه به اینکه قول داده بودیم بعد از این بازی پول می دهیم نمی توانستیم به قولمان عمل نکنیم.

بچه ها حق داشتند تا طلب ۴۰ درصدی شان را نگیرند تمرین نکنند و من از آن ها حمایت می کنم. یکی از بازیکنان ما چک داشته و دستگیرش کردند و یکی دیگر هم دنبالش هستند و من حق می دهم آنها تمرین نکنند. شرکت های نفتی خصوصی تنها راه کمک به ما هستند که روی پیراهن ما تبلیغ کنند البته نه با رقم های کم تا مشکلات مالی ما حل شود.

ابوالقاسم پور: آقای کفاشیان خنده هایتان آن دنیا جواب دارد

گزارش کاملی از حواشی انتخابات پر حرف و حدیث هیئت فوتبال استان تهران بخش پایانی برنامه نود این هفته بود.

فردوسی پور پس از پخش این گزارش گفت قرار بود مناظره ای با حضور بهنام ابوالقاسم پور نامزد مستعفی ریاست هیئت و عابدینی دبیر هیئت فوتبال برگزار بشه که به شکل خودجوش این دو نفر از حضور در استودیو انصراف دادند!

فردوسی پور با بیان اینکه آقای عابدینی تلفن خود را هم برنمی دارد ارتباطی با بهنام ابوالقاسم پور برقرار کرد و این بازیکن سابق فوتبال صحبت های خود را به صورت تلفنی مطرح کرد.

وی گفت: من نه بازیکن ملی بودم، نه گل ملی داشتم، نه بازی آسیایی داشتم، نه توی این فوتبال بودم اما خواستم بیام فوتبال تهران رو نجات بدم. ما از آقای گرشاسبی مدیرکل ورزش تهران انتظار بیشتری داشتیم و ناراحتم چرا به این مسئله ورود نکردند، انتخابات هیئت فوتبال بخش مهمی از فوتبال ما است و سرنوشت استعدادهای آینده مملکت را رقم می زند.

وی ادامه داد: تمام اعضای این مجمع کاملا چیده شده بودند و مشخص بود چه کسی انتخاب می شود. برای مثال با وجود آقای فغانی در تهران یک داور فوتبال ساحلی به نام حقیقت زاده به عنوان نماینده داوران در این مجمع معرفی شده بود! یک نفر دیگر هومن افاضلی بوده که خودش در هیئت فوتبال ذینفع است و...

ابوالقاسم پور در پایان گفت: آقای کفاشیان در پاسخ با خنده گفت نماینده های انصراف داده در ترافیک مانده بودند. می خواهم به آقای کفاشیان بگویم این خنده های شما و صحبت از ترافیک و بوی کباب و... آن دنیا جواب دارد.

پیش از روی خط آمدن ابوالقاسم پور گزارشی از استعدادیابی علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا در رده نونهالان و نوجوانان پخش شد.

گل های مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک نیز در ادامه پخش شد.

پس از خداحافظی با بهنام ابوالقاسم پور در بخش پایانی روزنامه های ورزشی صبح فردا بررسی شد.

عادل فردوسی پور در دقایق آخر به نکته ای اشاره کرد و پرسید که چرا در تبریز سربازها را به ورزشگاه راه نمی دهند؟ این کارهای عجیب و غریب چیست، بندگان خدا مرخصی گرفتند بیایند بازی را ببینند و این کار را با آنها نکنید.

در پایان برای آخرین بار نتایج نظرسنجی پخش شد که بر این اساس علی کریمی با رایی نزدیک و کسب ۲۸ درصد آرا عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس را کسب کرد و برنامه این هفته ساعت ۱:۳۵ بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.