بازگشت به صفحه کامل
با پایان فیلمبرداری فیلم «چراغ قرمز» در میبد:

«چراغ قرمز» به ایستگاه آخر رسید + تصاویر


فیلم داستانی «چراغ قرمز» به کارگردانی یوسف بدرالدین که مراحل فیلمبرداری خود را از بیست و سوم مرداد ماه آغاز کرده بود، به دست تدوین سپرده شد.

به گزارش میبد خبر، فیلمبرداری فیلم داستانی «چراغ قرمز» به نویسندگی و کارگردانی یوسف بدرالدین، پنجشنبه گذشته در میبد پایان یافت.

حجت الاسلام بدرالدین در گفتگو با میبد خبر، قالب این فیلم را طنز اجتماعی عنوان کرده و گفت: موضوع اصلی این فیلم، بحث ارث و میراث و اختلافاتی است که در بعضی از خانواده ها بوجود می آید. وی اظهار داشت: گاهاٌ شاهد بروز اختلافات خانوادگی بر سر ارث و میراث هستیم، در حالیکه همین ارث میتواند مشکلات مالی خانواده ها را حل و فصل کند.

وی علت بروز اکثر اختلافات میراثی را، زیاده خواهی و قانع نبودن به حق خود دانست و ادامه داد: به همین دلیل، بعضی از ثروت های موروثی، سالهاست بلاتکلیف مانده است.

لازم بذکر است، فیلمبرداری و تدوینگری این فیلم را: امیر حاجی ده آبادی انجام داده و حمید زیباکلام صدابرداری این کار را بر عهده داشته، امیر دهقانی، پوریا زارعشاهی و حمید شیخی، دستیاران صدا و تصویر بوده اند.

غلام محمد رجبی، روح الله کریمزاده، علی غلامزاده،محمد رضا زارعی، علی محمد فاضلی، عباس غلامزاده، حسین شفیع پور، اشکان بیرامی، محمد کارگر، محمد زمانیان، حسن غلامزاده، ربابه زارعی، نسرین اسحاقیه، فریبا فاضل پور، سمیرا شفیعی، راحله نداف و زهرا طالبی، از بازیگران این فیلم به شمار میروند.

 




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.