بازگشت به صفحه کامل
در

«درسا سرام» پیش قراول برگزاری نماز جماعت در کارخانجات میبد شد+تصاویر


جمعی از مسئولین با حضور در شرکت کاشی درساسرام، از مدیر عامل این شرکت که موجبات برگزاری نماز جماعت ظهرو عصر را در این کارخانه فراهم کرده، تقدیر و نشکر کردند.

به گزارش میبد خبر، پس از تاکیدات امام جمعه میبد در جلسه اخیر ستاد اقامه نماز این شهرستان مبنی بر عزم جدی ادارات و صنایع بر برپایی  نماز جماعت در این مجموعه ها، شرکت کاشی درسا سرام، با برپایی هرروزه ی نماز جماعت ظهر و عصر، جلودار پوشاندن جامه ی عمل به این سفارشات آیت الله اعرافی شد.

صبح امروز (سه شنبه 9 تیرماه)، ابراهیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،غفوری فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی وهدائی کارشناس صنعت فرمانداری میبد، با حضور در شرکت کاشی درساسرام از مدیر عامل این شرکت که موجبات برگزاری نماز جماعت ظهروعصر را دراین شرکت فراهم نموده اند تقدیر وتشکر نمودند .

ابراهیمی در سخنرانی کوتاه خود در این نماز جماعت، ضمن نیکو شمردن این حرکت در شهرک صنعتی، خواستار اشاعه فرهنگ اقامه نماز اول وقت وترجیحا جماعت در کارخانجات شد واین کار راباعث رونق کسب وکار وبرکت درآمد برشمرد.




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


فیاضی
این گونه نماز ها بیشتر جنبه تبلیغات داره وگرنه این سری نمازهای جماعت تو کارخانه کاشی کیمیا سرامم خوانده شد واز صدا وسیمای یزدم اومدن گزارش گرفتن ولی فردای آن روز دیگه خبری از نماز جماعت نبود.نماز وقرآن وبعضی مسایل دینی شده وسیله ای برای تبلیغات بعضی از کارخانه ها وافراد...
+2 (2 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۱۳:۰۰