بازگشت به صفحه کامل
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد؛

«خدمت به مردم» مهمترین وظیفه سپاه و بسیج است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خدمت به مردم مهمترین وظیفه سپاه و بسیج دانست و تصریح داشت: سپاه و بسیج خودش را از مردم می داند و در تلاش است که به عنوان نهادهای انقلابی، به مردم خدمت کنند.

به گزارش میبد خبر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، گفت: امروزه سپاه و بسیج به یک سرمایه بزرگ برای نظام اسلامی تبدیل‌ شده‌اند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهاد مقدسي است كه اين عظمت و بزرگي آن بر همه روشن است.

سردار جمیری به ماموریت های سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج یک مجموعه پویا و بزرگی هستند که از اوایل انقلاب تاکنون در مقابل تهدیدات دشمنان و منافقان ایستاده و توطئه‌ آن‌ها را خنثی کرده که این امر با همکاری مردم و با روحیه جهادی انجام شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به رشادت رزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان استان یزد و تیپ 18 الغدیر تنها نیروهایی بودند که در دوران دفاع مقدس خط آن‌ها شکسته نشد و به همین دلیل به تیپ همیشه پیروز الغدیر معروف شدند.

سردار جمیری اصلی ترین کار سپاه را تلاش در زمینه فرهنگی و سازندگی برشمرد و گفت: سپاه در این راه برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. سپاه پاسداران امروز در اوج اقتدار قرار دارد و استکبار باوجود سپاه کاملاً در وحشت و از پاسخ کوبنده سپاه در صورت حمله به ایران می‌ترسد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اغتشاشات اخیر و حماسه با شکوه مردم ایران در نابودی فتنه جدید دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: امروز گرچه ازلحاظ اقتصادی و معیشتی مشکلاتی وجود دارد؛ اما وقتی در این اتفاقات کسانی چون سردمداران آمریکا دخالت می‌کنند مشخص است که دست‌هایی پشت پرده این حوادث است. مردم در حوادث اخیر با بصیرت و دشمن‌شناسی خود، فتنه اخیر را در نطفه خفه کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم مهمترین وظیفه سپاه و بسیج است، تصریح داشت: سپاه و بسیج خودش را از مردم می داند و در تلاش است که به عنوان نهادهای انقلابی، به مردم خدمت کنند. 

سردار جمیری در پایان خاطرنشان کرد: مردم فهیم و با بصیرت استان یزد با حضور خود در راهپیمایی عظیم اخیر ثابت کردند که پشتیبان ولایت‌ فقیه بوده و بیش از هر زمان دیگری نسبت به برنامه‌ها و اهداف دشمن آگاه هستند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.