بازگشت به صفحه کامل

در اردیبهشت ماه به مدت 7 روز؛

«آیت الله نوری همدانی» میهمان مردم یزد دارالعباده خواهند بود


امام جمعه بخش مرکزی یزد از سفر آیت الله العظمی نوری همدانی در اردیبهشت ماه سال جاری به استان یزد خبر داد.

به گزارش میبد خبر، مدرس برجسته حوزه علمیه یزددرمصاحبه با یزد امـــــروز از سفر آیت الله  العظمی نوری همدانی در اردیبهشت ماه سال جاری به یزد خبرداد.


امام جمعه بخش مرکزی یزد هدف از این سفر را ترویج مبانی دینی و تقویت فرهنگی دارالعباده و دارالعلم یزد دانست و اظهار داشت : درپی آثار و برکاتی که با سفر سال 92 حضرت آیت الله العظمی سبحانی برای مردم استان حاصل شد و این دعوت با توجه به جایگاه رفیع و پیشگامی ایشان در طول مبارزات شاهنشاهی وهمچنین حساسیت وافر معظم له نسبت به ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس و خواست مردم متدین یزد صورت گرفته است.


حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی اضافه کرد: با درخواست نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان، استاندار؛ نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری و بنده و بنا بر هماهنگی های انجام شده، استان دارالعباده نهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری میزبان این مرجع عالیقدر جهان تشییع خواهد بود.


وی در خصوص برنامه های این مرجع تقلید در این سفر 7 روزه  به یزد گفت: دیداربا مردم ؛ خانواده های معظم شاهد و ایثار گر؛بسیجیان، مدیران، اصناف ومردم شهرستان بافق از جمله برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در مدت حضور در یزد می باشد.


خطیب جمعه محمدآباد ادامه داد: برپایی نماز جماعت درشب میلاد حضرت امیر مومنان(ع) درمحل امامزاده سید جعفر محمد واقع در بلوار جمهوری وهمچنین شرکت در مراسم  تجلیل از برگزیدگان و نخبگان حوزوی از برنامه های ویژه این مرجع تقلید است.


وی ابراز داشت: هرچند در جلساتی اجمالی، هماهنگی هایی ضروری صورت گرفته است اما امیدوارم مسئولین استان نیز در زمینه مناسب سازی فضای شهر برای استقبال از این مرجع بزرگ جهان تشیع امکانات لازم را فراهم آورند.


گفتنی است چندی قبل در دیدار جمعی از مداحان نخبه استان یزد با آیت الله نوری همدانی در قم، حجت الاسلام مدرسی از این مرجع والامقام جهت دیدار با مردم،علما و نخبگان یزد دعوت کرده بود.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.